-
Delivery & Collection
-
Delivery Methods
Delivery Methods
-
Delivery FAQs
Delivery FAQs
-
Delivery Methods
-
Orders & Payments
-
Placing Orders
Placing Orders
-
Completed Orders
Completed OrdersWhy has my order/item(s) been cancelled?
Sorry your order or item(s) have been cancelled.
If the item(s) you've ordered are out of stock at the time of packing your order, we need to cancel it.
An order will also be cancelled if the billing address details don't match the details your bank has on record.
We send an email out to confirm the cancellation and you have not been charged.
SDid you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.Ați găsit acest articol util? Da Nu
Trimite feedbackContactați-neMulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră.
Dacă doriți să sugerați îmbunătățiri pentru acest conținut, puteți împărtăși gândurile dumneavoastră, anonim, cu autorul articolului mai jos. Totuși, acest formular nu va ajunge la Serviciul Clienți și nu vom putea răspunde la întrebările trimise aici.
Dacă aveți nevoie de ajutor din partea echipei de Serviciu Clienți, vă rugăm să apăsați butonul 'Contactați-ne' în schimb.
Încă trebuie să ne contactați
-
Product Info
Product Info
-
Placing Orders
-
Returns & Refunds
-
Returns
Returns
-
Refunds
Refunds
-
Returns
-
Personalisation
-
Personalisation
Personalisation
-
Personalisation
-
My Account
-
Getting Started
Getting Started
-
Technical Issues
Technical Issues
-
Getting Started
-
Site Policies
-
Terms & Conditions
Terms & Conditions
-
Other Policies
Other Policies
-
Privacy and Cookies Policy
Privacy and Cookies Policy
-
Terms & Conditions