Contactați-ne
Opțiuni de livrare

Opțiunile de livrare sunt prezentate în etapa de finalizare a comenzii; nu toate opțiunile de livrare pot fi disponibile, în funcție de produsul ales sau de regiunea dumneavoastră.

Vă rugăm să consultați finalizarea comenzii pentru cele mai actualizate informații despre opțiunile de livrare.

Opțiune de livrare
Timp de livrare
Cost (€)
Livrare standard
3-7 zile
11.99

Zilele de sărbătoare bancară și publică nu sunt incluse.

Vă rugăm să rețineți: După ce ați trimis comanda, nu vom putea face modificări, inclusiv opțiunea de livrare și combinarea taxelor de livrare pentru mai multe comenzi.

Încă trebuie să ne contactați
Unde este comanda mea?

1 - Verificați data estimată de livrare

Veți vedea data estimată de livrare în e-mailurile pe care vi le trimitem. Această dată este calculată în funcție de momentul în care ați plasat comanda și de serviciul de livrare selectat (de exemplu, livrare a doua zi).

Vă rugăm să rețineți că aceasta este doar o dată estimată de livrare. Facem toate eforturile pentru a vă livra comanda până la această dată, dar vă rugăm să aveți în vedere că poate dura mai mult, mai ales în perioadele aglomerate.

2 - Comanda mea a fost expediată, dar nu am primit-o încă

Veți putea urmări călătoria coletului dumneavoastră folosind link-ul de urmărire al coletului. Dacă căutați acest link, îl veți găsi:

  • În e-mailurile pe care vi le trimitem pentru a confirma expedierea comenzii. 
  • În istoricul comenzilor, în Contul meu, făcând clic pe Urmărește-ți comanda. 

Majoritatea transportatorilor cu care lucrăm vă vor actualiza pe măsură ce comanda progresează. Dacă, din orice motiv, nu sunteți acasă, vă vor anunța că au încercat să livreze și ce trebuie să faceți în continuare.

Încă trebuie să ne contactați
Urmărirea livrării

Vei putea urmări traseul coletului tău folosind linkul de urmărire. Dacă ești în căutarea acestui link, îl vei găsi:

  • În e-mailurile pe care ți le trimitem pentru a confirma că comanda ta a fost expediată.

  • În istoricul comenzilor tale, în contul Meu, dând clic pe „Urmărește comanda”.

Majoritatea curierilor cu care colaborăm te vor ține la curent prin e-mail pe măsură ce comanda ta avansează. Dacă din orice motiv nu ești acasă, te vor anunța că au încercat să livreze și ce trebuie să faci în continuare.

Notă: Dacă ai introdus o adresă de e-mail greșită la finalizarea comenzii, din păcate nu îți vom putea trimite e-mailuri despre acea comandă.

Încă trebuie să ne contactați
De ce întârzie comanda mea?

Facem toate eforturile pentru a vă trimite comanda la timp, dar vă rugăm să rețineți că poate dura mai mult în unele cazuri, cum ar fi:

  • În timpul perioadelor aglomerate - când trebuie expediat brusc un volum mare de produse.
  • Întreținere esențială - în rare ocazii, este posibil să trebuiască să efectuăm modificări importante ale sistemului care afectează modul în care gestionăm comenzile. Pot exista întârzieri în această perioadă.
  • Condiții meteorologice nefavorabile - când poate fi mai dificil ca produsele să fie expediate în întreaga țară.

Vă vom ține la curent prin e-mail cu evoluția comenzii dumneavoastră.

Încă trebuie să ne contactați
Îmi pot urmări Livrarea în străinătate?

Vă facilităm urmărirea livrării, indiferent unde se află aceasta. Odată ce comanda dvs. a fost procesată de noi, ar trebui să primiți un e-mail care să vă informeze cu privire la referința dvs. de urmărire.

Vă rugăm să folosiți această referință de urmărire pentru a urmări evoluția livrării dvs.

Curierii noștri internaționali livrează de luni până vineri.

Încă trebuie să ne contactați
Taxe vamale și taxe de import

Dacă comandați de la noi din afara UE, este posibil să trebuiască să plătiți taxe de import și impozite pentru a vă primi coletul. Aceste taxe sunt, de obicei, percepute atunci când comanda ajunge la adresa de livrare și veți fi responsabil pentru plata acestora.

Nu avem niciun control asupra acestor taxe și nu putem prevedea valoarea lor. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați biroul vamal local înainte de a plasa comanda.

Încă trebuie să ne contactați
De ce comanda sau articolul meu a fost returnat expeditorului

Partenerii noștri de livrare vor încerca să vă livreze comanda de trei ori. 

Uneori pot exista probleme în găsirea sau accesarea adresei de livrare, iar dacă încercările sunt nereușite, comanda va fi returnată.

Ocazional, o comandă este deteriorată în timpul transportului și nu poate fi livrată.

Ar trebui să puteți verifica motivul pentru care a fost returnat folosind link-ul de urmărire pe care l-ați primit în e-mailul de expediere.

În cazul în care, din orice motiv, nu reușesc, vor lăsa o carte de vizită prin care vă vor informa că comanda dvs. ne este returnată. 

Din păcate, o comandă care ne-a fost returnată de către curier nu poate fi redirecționată din nou către clienții noștri, dar va fi rambursată integral după ce echipa depozitului a procesat-o. 

Dacă aveți nevoie de aceste articole, vă rugăm să plasați o nouă comandă.

Încă trebuie să ne contactați
Coletul meu apare ca fiind livrat, dar nu l-am primit

Îmi pare rău să aud că nu ați primit coletul. Este posibil ca șoferul să fi livrat coletul la un loc sigur sau la un vecin.

Vă rugăm să verificați exteriorul proprietății dumneavoastră, este posibil ca coletul să fi fost lăsat într-un loc sigur. De asemenea, merită să verificați informațiile de livrare din cadrul sistemului de urmărire, deoarece orice imagini de livrare surprinse de șofer vă pot ajuta să identificați locul în care a fost lăsat coletul.

De asemenea, vă rugăm să verificați la vecini, deoarece este posibil ca șoferul să fi lăsat coletul la ei.

Dacă mai aveți nevoie de ajutor după ce ați verificat cele de mai sus, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți, vom fi bucuroși să vă ajutăm. 

Încă trebuie să ne contactați
Am primit articolul greșit

Dacă articolul pe care l-ați primit diferă de ceea ce ați comandat sau ați așteptat:

Pentru comenzile plasate online - Vă rugăm să contactați echipa Serviciului Clienți în termen de 28 de zile de la data livrării cu detalii complete despre articolul greșit pe care l-ați primit, iar noi vom investiga acest lucru pentru dvs.

Atunci când ne contactați, vă rugăm să furnizați și o imagine clară care să arate etichetele și codul produsului, astfel încât să vă putem ajuta mai bine.

Vă rugăm să rețineți că unele articole pot fi primite într-o culoare sau într-un stil ușor diferit față de cel din imaginile online. Aceste produse vor menționa acest lucru pe descrierea produsului, așa că vă recomandăm să verificați acest lucru înainte de a contacta pentru a evita dezamăgirea.

Pentru comenzile cumpărate în magazine - Vă rugăm să vizitați magazinul cu produsul și dovada achiziției, astfel încât să vă poată ajuta.

Încă trebuie să ne contactați
Îmi lipsește un articol din comanda mea

Ne pare rău că lipsesc articole din comanda dvs.

Înainte de a contacta echipa noastră de servicii pentru clienți, vă rugăm să vă verificați e-mailurile, deoarece vă vom notifica dacă vreunul dintre articole a fost expediat separat (dacă comanda dvs. conține mai multe articole) sau dacă un articol a fost epuizat la ambalare. 

Dacă vă uitați la e-mailul dvs. și observați că există un "0" în coloana de cantitate de pe factura dvs., aceasta înseamnă că nu aveam stocul articolului pe care să vi-l trimitem la momentul expedierii.

Dacă pe bonul de livrare se menționează că un articol ar trebui să se afle în coletul dvs., dar nu este, vă rugăm să ne contactați. Asigurați-vă că includeți orice informații despre articolul (articolele) despre care credeți că lipsește (lipsesc), inclusiv despre produsele pe care le-ați primit deja din comanda dvs.

Încă trebuie să ne contactați
De ce mi-ați anulat comanda sau articolul?

Este posibil ca comanda dvs. să fi fost anulată din cauza unuia dintre următoarele motive:

  • Articolele sunt în afara stocului atunci când vine vorba de ambalarea comenzii dvs.
  • Articolele nu sunt disponibile pentru expediere în afara Regatului Unit
  • Adresa de facturare nu se potrivește cu detaliile pe care furnizorul dvs. de plăți le are în evidențe.

Veți primi un e-mail cu mențiunea "Comanda anulată" pentru a confirma articolele care au fost anulate, iar suma de plată în așteptare va fi transferată către metodele de plată originale. Vă rugăm să acordați 2-5 zile lucrătoare pentru ca acest lucru să fie compensat. 

Vă rugăm să rețineți: În cazul în care articolul dvs. a fost inclus într-o vânzare și apoi anulat deoarece articolul nu mai era în stoc, nu vom putea onora acest preț dacă articolul revine în stoc după ce vânzarea s-a încheiat.

Încă trebuie să ne contactați
Comanda mea a fost anulată, dar se pare că încă am fost taxat

În cazul în care comanda dvs. a fost anulată, veți fi rambursat la metoda de plată inițială în termen de 2-5 zile lucrătoare. 

Timpul poate depinde de procesele băncilor dvs. 

Încă trebuie să ne contactați
Nu am primit cardul cadou

Dacă nu ați primit cardul cadou sau eVoucherul, vă rugăm să verificați folderul de junk al dvs. sau al destinatarului.

Dacă încă nu îl găsiți, vă rugăm să ne contactați și vom fi bucuroși să vă ajutăm.

Încă trebuie să ne contactați
Articolul meu este incomplet sau îi lipsesc piese

Dacă articolul dvs. nu a ajuns în stare completă:

Pentru comenzile plasate online - Vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți în termen de 28 de zile de la livrarea coletului. Atunci când ne contactați, vă rugăm să ne comunicați detalii cu privire la piesa care lipsește și să includeți o fotografie a coletului/ambalajului articolului care prezintă orice semne de deteriorare, astfel încât să putem înțelege mai bine problema și să vă ajutăm în continuare.

Pentru comenzile cumpărate în magazine - Vă rugăm să vizitați magazinul cu produsul și dovada achiziției, astfel încât să vă poată ajuta.

Încă trebuie să ne contactați
Articolul meu este defect

Dacă ați identificat un defect la un articol pe care l-ați comandat:

Pentru comenzile plasate online - vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți cu detalii complete despre articol și defecțiune și vom investiga acest lucru pentru dvs.

Atunci când ne contactați, vă rugăm să furnizați și imagini clare care să arate defecțiunea, astfel încât să vă putem ajuta mai bine.

Vă rugăm să rețineți că toate produsele vor fi inspectate atunci când sunt returnate, iar în cazurile în care produsul a fost deteriorat sau cauzat de uzură, produsele vă vor fi returnate.

Pentru comenzile cumpărate în magazine - vă rugăm să vizitați magazinul cu produsul și dovada achiziției, astfel încât să vă poată ajuta.

Încă trebuie să ne contactați
Încerc să-mi returnez comanda, dar mi se spune că comanda mea nu este găsită

Suntem conștienți că există întârzieri în ceea ce privește unele comenzi ale clienților care nu apar încă pe portalul nostru de retururi. Eroarea poate arăta similar cu aceasta:

Dacă comanda dvs. a fost expediată în ultimele câteva zile și vedeți această eroare - vă recomandăm să reveniți peste câteva zile și să încercați din nou. Comanda dvs. va apărea, doar că durează cu câteva zile mai mult decât în mod normal.

Echipele noastre de la Serviciul Clienți sunt, de asemenea, afectate de aceeași întârziere, astfel că nu sunt în măsură să programeze o returnare care se confruntă cu această problemă.

Vă rugăm să fiți siguri că echipele noastre tehnice lucrează la remedierea acestei probleme. Ne cerem scuze pentru orice inconvenient.

Încă trebuie să ne contactați
Ce este autentificarea plăților

Autentificarea plăților sau 3D secure sunt inițiative de prevenire a fraudelor lansate de emitenții de carduri.

Verified by VISA (VbV) și MasterCard Secure Code (MSC) funcționează în același mod, folosind parole pe care le stabiliți cu furnizorul cardului pentru a vă proteja atunci când faceți cumpărături online. Vi se va solicita apoi să introduceți parola în timpul procesului de plată atunci când faceți cumpărături la noi.

Cum îmi activez cardul?

Vă înregistrați cardul pe site-ul furnizorului de carduri, selectând opțiunea de configurare a autentificării plăților. Vi se va solicita să introduceți datele cardului dvs. și să stabiliți o parolă. Odată ce v-ați înregistrat cardul, atunci când veți face cumpărături online în viitor, va trebui să introduceți doar parola.

Pe cine pot contacta pentru informații suplimentare?

Dacă aveți nevoie de mai multe informații cu privire la procesul de autentificare a plăților, vă rugăm să contactați direct emitentul cardului dumneavoastră.

Dacă cardul dvs. este respins de sistemul nostru de procesare a plăților online, vă rugăm să verificați din nou dacă toate detaliile introduse corespund informațiilor de facturare.

Dacă sunteți sigur că utilizați un card valid, vă rugăm să încercați din nou cu același card de credit sau de debit sau să plasați din nou comanda utilizând un card diferit. Dacă problema persistă, vă rugăm să contactați furnizorul cardului dvs.

Nu avem niciun control asupra procesului de autentificare a plăților, astfel încât nu vom putea oferi asistență în cazul solicitărilor de autentificare.

Vă rugăm să rețineți că comanda dvs. va fi procesată numai după ce am primit autorizația de la emitentul cardului dvs. de plată pentru a procesa plata.

Încă trebuie să ne contactați
Probleme de plată

Dacă primiți mesaje de eroare atunci când efectuați o plată utilizând un card, vă rugăm să verificați următoarele:

  • Adresa înregistrată pe cardul dvs. corespunde cu adresa de facturare din Contul meu/pe comandă
  • Introduceți corect detaliile cardului, de exemplu data expirării și codul de securitate de pe spatele cardului
  • Dacă banca dvs. a refuzat plata, va trebui să contactați furnizorul cardului, deoarece acesta va avea mai multe informații.
  • Încercați să utilizați un alt card sau o altă metodă de plată.

După ce ați verificat toate elementele de mai sus și încă întâmpinați probleme, vă rugăm să ne contactați și să includeți cât mai multe detalii despre eroare:

  • Mesajul de eroare pe care îl vedeți
  • O descriere a problemei
  • Ce metodă de plată încercați să utilizați
  • Care sunt produsele pe care încercați să le achiziționați
  • Ce browser de internet utilizați sau dacă utilizați aplicația noastră
  • Orice alte detalii care ar putea fi utile

Vă rugăm să rețineți: Dacă întâmpinați probleme atunci când utilizați PayPal sau Frasers Plus pentru a efectua o plată, va trebui să le contactați direct.

Încă trebuie să ne contactați
De ce banca mea afișează două cheltuieli pentru comanda mea?

Acceptăm plata pentru un articol numai după ce acesta a fost procesat. Cu toate acestea, între timp, înainte de procesare, vom primi o autorizare. O autorizare va apărea pe extrasul dvs. bancar ca o rezervare de fonduri care alocă banii pentru comanda dvs. Fondurile sunt apoi debitate atunci când am procesat articolul (articolele) pentru livrare. Uneori, acest lucru apare ca două taxe și se va corecta în termen de 2-5 zile lucrătoare. 

În cazul în care nu vă putem îndeplini comanda, vă vom contacta imediat banca pentru a-i solicita acesteia să anuleze autorizarea. În cazul în care autorizarea rămâne valabilă după mai multe zile, vă rugăm să contactați banca dumneavoastră pentru a solicita anularea plății de către noi.

Încă trebuie să ne contactați
Pot anula sau face modificări la comanda mea?

Trebuie să-mi anulez comanda

Odată ce ați plasat comanda, aceasta începe imediat să fie procesată prin sistem, astfel încât să v-o putem trimite cât mai repede posibil.

În funcție de starea comenzii dvs., este posibil să o putem anula pentru dvs. Vă rugăm să contactați Serviciul Clienți pentru a putea verifica acest lucru pentru dumneavoastră.

Dacă comanda dvs. a fost deja expediată sau a început să treacă prin procesul nostru automat de îndeplinire, nu o vom putea anula. Vă rugăm să consultați politica noastră de returnare pentru detalii privind modul de returnare a comenzii odată primită.

Trebuie să schimb adresa

Nu vă putem schimba adresa de livrare odată ce comanda dvs. a fost plasată. Dacă vă îngrijorează faptul că nu sunteți disponibil, unii parteneri de livrare vă pot lăsa coletul la un vecin sau într-un loc sigur. Utilizați butonul "Faceți clic pentru a urmări comanda" din e-mailul "Comanda expediată" pentru a verifica dacă aceste opțiuni sunt disponibile.

Dacă nu mai puteți accesa adresa aleasă, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți și vom solicita partenerului nostru de livrare să ne returneze comanda pentru o rambursare completă. Vă rugăm să rețineți că, dacă acest lucru este posibil, poate dura până la 14 zile. Dacă vă doriți în continuare comanda, va trebui să o plasați din nou, deoarece nu putem expedia decât la adresa introdusă la finalizarea comenzii.

Trebuie să-mi schimb comanda

Odată ce o comandă a fost trimisă, nu putem face nicio modificare a acesteia, inclusiv:

  • Adăugarea sau eliminarea de elemente
  • Schimbarea culorilor sau a dimensiunilor
  • Modificarea opțiunilor de livrare
  • Aplicarea reducerilor promoționale
  • Modificarea adresei de e-mail introdusă pentru această comandă
Încă trebuie să ne contactați
Aplicați card cadou, voucher sau notă de credit

Card cadou/notă de credit de magazin

După ce ați adăugat articolele în coș și ați selectat opțiunea de livrare, veți fi condus la secțiunea de plată. Vi se vor prezenta toate opțiunile de plată disponibile pentru comanda dumneavoastră. Selectați "Use Gift Card or eVoucher" (Utilizare card cadou sau voucher electronic) și introduceți codul voucherului electronic/bonului de credit și numărul pin, apoi selectați "Redeem Gift Voucher" (Răscumpărare voucher cadou). Dacă nu sunteți sigur unde puteți găsi codul și pinul voucherului electronic, vă rugăm să consultați FAQ - Unde găsesc codul și pinul voucherului meu?

Puteți adăuga până la 10 coduri; dacă doriți să aplicați mai multe vouchere electronice/carduri cadou/note de credit la aceeași comandă, vă rugăm să urmați din nou pașii de mai sus pentru fiecare cod.

Card preplătit Mastercard/Card cadou fără contact pentru a treia parte

Dacă utilizați un card cadou contactless de la un comerciant cu amănuntul terță parte, selectați "Card de credit/debit" și introduceți detaliile cardului cadou contactless, așa cum ați face cu un card bancar/de credit.

Vă rugăm să rețineți: Nu putem adăuga coduri promoționale sau reduceri odată ce comanda a fost plasată.

Încă trebuie să ne contactați
Cum aplic un cod de reducere?

Dacă utilizați un cod promoțional care se află în prezent pe site-ul nostru, acesta poate fi adăugat în "coș". Tot ce trebuie să faceți este să introduceți codul promoțional în câmpul de sub valoarea "totală" a comenzii și apoi să selectați "Aplică". 

Dacă comanda dvs. îndeplinește cerințele pentru cod, reducerea va fi aplicată comenzii dvs. și va fi afișată în "Rezumatul comenzii":

Orice alte coduri trebuie adăugate în secțiunea de plată. 

Unele dintre codurile noastre de ofertă necesită să fiți conectat la contul dvs. online pentru a beneficia de reducere. Vă rugăm să vă asigurați că v-ați conectat folosind adresa de e-mail la care ați primit oferta.

După ce ați selectat opțiunea de livrare, vă vor fi prezentate toate opțiunile de plată disponibile pentru comanda dvs. Selectați "Aplicare cod promoțional", introduceți codul care vă este furnizat și apoi selectați "Aplicare".

Vă rugăm să rețineți: 

Termenii și condițiile se aplică tuturor promoțiilor și vânzărilor noastre. Pot exista mărci sau departamente care sunt excluse din promoțiile noastre. Toate promoțiile se supun disponibilității stocurilor, iar codurile promoționale nu mai pot fi onorate după data de expirare a acestora.

Dacă ați selectat un articol din categoria Outlet/Clearance, dar nu vedeți reducerea așteptată în timpul plății, din păcate, acel articol nu se va califica pentru promoție.

Încă trebuie să ne contactați
Unde găsesc codul voucherului și PIN-ul?

Dacă utilizați un voucher electronic, codul și codul PIN se găsesc în caseta gri din e-mailul primit. Acesta va arăta cam așa:

Dacă utilizați un card cadou fără contact de la un comerciant cu amănuntul terță parte, acestea funcționează ca un card bancar/de credit. Dacă întâmpinați dificultăți în utilizarea acestuia, vă rugăm să verificați: Aplicați cardul cadou, eVoucher sau nota de credit.

Card cadou

Dacă utilizați un card cadou achiziționat în magazin, codul și pinul se găsesc pe spatele cardului cadou, sub codul de bare. Pentru a descoperi numărul pinului, va trebui să răzuiți caseta argintie.

Nota de credit a magazinului

Dacă ați returnat anterior un articol la magazin și ați primit o notă de credit, aceasta poate fi utilizată online numai dacă pe nota de credit este inclus un pin de 4 cifre. Acesta poate fi găsit pe nota de credit furnizată de magazin împreună cu chitanța de rambursare.

Încă trebuie să ne contactați
Cum îmi găsesc mărimea?

Dimensiunile variază în funcție de diferite mărci și stiluri.

Avem un ghid de mărimi care vă va arăta mărimile de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru a vă ajuta să luați o decizie în cunoștință de cauză cu privire la achiziția dvs.

Încă trebuie să ne contactați
Articolul nu mai este în stoc?

Ne menținem site-ul cât mai actualizat posibil cu cele mai recente stocuri. Dacă nu găsiți articolul, mărimea sau culoarea pe care le căutați, vă încurajăm să reveniți pe site la o dată ulterioară.

Magazinele noastre vând, de asemenea, o gamă largă de stocuri care variază de la un magazin la altul. Vă rugăm să treceți pe la magazinul dvs. local pentru a vedea ce avem disponibil.

Din păcate, echipa noastră de la Serviciul Clienți nu poate vedea disponibilitatea stocurilor pentru magazinele individuale.

Încă trebuie să ne contactați
Ghid de mărimi
Încă trebuie să ne contactați
Informații despre produs

Majoritatea informațiilor despre produsele noastre pot fi găsite pe site-ul nostru, atunci când vizualizați pagina produsului. Acestea includ imagini care arată cum arată produsul. De asemenea, prezentăm mai multe informații în descrierea produsului sau în specificațiile produsului, cum ar fi materialele, dimensiunile etc.

Dacă ați verificat site-ul web și aveți nevoie de informații suplimentare care nu sunt acoperite, vă rugăm să luați legătura cu echipa noastră de Customer Service pentru a vă putea ajuta în continuare.

Atunci când ne contactați, poate fi util să ne furnizați o imagine clară/un screenshot care să arate produsul pentru care aveți nevoie de mai mult ajutor, astfel încât să vă putem ajuta mai bine.

Vă rugăm să rețineți: Serviciul Clienți nu vă va putea oferi sfaturi cu privire la produsele pe care ar trebui să le cumpărați.

Încă trebuie să ne contactați
De ce prețurile articolelor din magazin nu sunt întotdeauna aceleași cu cele online?

Stocurile și prețurile magazinelor noastre sunt gestionate independent de stocurile și prețurile online.

Aceasta înseamnă că o vânzare se poate aplica exclusiv online pentru anumite produse sau magazinul poate avea o vânzare de lichidare care nu se aplică online.

Ca urmare, veți vedea ocazional prețuri diferite în magazin dacă le comparați cu cele online.

Magazinul online și magazinele sunt reglementate de Termeni și condiții separate și, ca atare, nu oferim potrivirea prețurilor și nu negociem prețurile articolelor.

Încă trebuie să ne contactați
Trebuie să returnez un articol cumpărat online
Aveți la dispoziție 28 de zile pentru a returna articolul dvs.Plătiți de la £4.99 per retur    Odată returnată, acordați 14 zile pentru a fi rambursat

https://sportsdirect.returns.international/pro 

Cum să returnezi o comandă online

1Reambalați-vă în siguranță articolele, astfel încât acestea să fie în siguranță pentru expediere. Articolele nu trebuie să fi fost folosite, purtate sau spălate și trebuie să fie în stare de revânzare, în ambalajul lor original, cu toate etichetele atașate.
2Apăsați butonul „ÎNCEPEȚI UN RETUR” și conectați-vă la portalul de retururi cu numărul comenzii și adresa de e-mail.
3Urmați pașii de pe portalul de retururi pentru a vă programa returul și a vă genera eticheta de retur. Acesta va oferi, de asemenea, instrucțiuni cu privire la ce trebuie să faceți în continuare.
4Returnați coletul și acordați 14 zile pentru procesarea returului. Vă vom ține automat la curent prin e-mail.


Alte informații importante referitoare la returnări

  • Dacă există o problemă sau o imperfecțiune cu produsul primit, vă rugăm să contactați echipa Serviciului Clienți pentru ajutor, furnizând detalii complete și clare despre problemă.
  • Pentru articolele care nu se potrivesc sau alte scenarii de "răzgândire", va trebui să acoperiți costurile de returnare. Echipa noastră de servicii pentru clienți nu va putea să vă ofere un serviciu gratuit de returnare.
  • Comenzile plasate online nu pot fi returnate la magazine. Acest lucru este valabil și pentru comenzile pentru care ați ales opțiunea de livrare "click and collect".
  • Returnările sunt procesate pentru fiecare comandă în parte, deci dacă încercați să returnați mai multe comenzi, vă rugăm să le returnați separat pentru a evita probleme sau întârzieri în procesare.
  • Toate retururile sunt inspectate la primire. Echipa noastră poate respinge și returna un produs dacă se identifică faptul că produsul a fost abuzat.
  • Articolele personalizate nu vor fi acceptate decât dacă textul este incorect sau dacă articolul este defect.
  • Lenjeria intimă, costumele de baie și bijuteriile cu piercing nu pot fi returnate din motive de igienă.
  • Articole care se deteriorează sau expiră rapid, reviste, articole sigilate din motive de igienă, jocuri pe calculator cu sigiliul rupt sau orice articole care au fost amestecate inseparabil după livrare,


Încă trebuie să ne contactați
Trebuie să-mi returnez comanda sau articolul cumpărat în magazin

Pentru a returna articolul (articolele) cumpărat(e) în magazin pentru o notă de credit sau, dacă este posibil, pentru a face un schimb, vizitați orice magazin Sports Direct în termen de 28 de zile de la cumpărare.

Dacă articolul dvs. este defect, vă vom oferi o rambursare completă. Vă rugăm să furnizați o dovadă valabilă a achiziției, cum ar fi o chitanță de casă sau un extras de cont bancar.

Din păcate, nu puteți returna costume de baie, lenjerie intimă, bijuterii cu piercing, articole personalizate sau la comandă, articole care se deteriorează sau expiră rapid, reviste, articole care sunt sigilate din motive de igienă, jocuri pe calculator cu sigiliul rupt sau orice articole care au fost amestecate inseparabil după livrare.

Vă rugăm să rețineți: articolele cumpărate în magazin pot fi returnate numai în magazin. Nu veți putea returna produsele din magazin prin poștă.

Încă trebuie să ne contactați
Pot returna mai mult de o comandă în același colet

Nu. Vă rugăm să returnați fiecare comandă separat și să includeți orice ambalaj care face parte din bunuri, împreună cu dovada valabilă de achiziție.

Încă trebuie să ne contactați
Pot returna o comandă online la un magazin

Magazinele pot accepta și procesa retururi numai pentru articolele care au fost cumpărate din magazine.

Pentru returnarea articolelor comandate online, va trebui să aranjați trimiterea acestora la adresa de returnare corespunzătoare.

Vă rugăm să rețineți: se aplică politici suplimentare.

Încă trebuie să ne contactați
Personalul magazinului a refuzat returnarea articolului meu defect

Toate retururile sunt inspectate odată primite, inclusiv dacă credeți că unul dintre articolele dvs. poate avea un defect de fabricație.

Atunci când returnați o achiziție din magazin, un membru al personalului va evalua articolul pentru a stabili dacă problema este un defect de fabricație sau rezultatul uzurii normale.

În cazul în care personalul ajunge la concluzia că defecțiunea se datorează uzurii și doriți să contestați acest lucru în continuare, va trebui să aranjați ca articolul să fie inspectat de o terță parte de încredere. După furnizarea unei scrisori cu antet sau a unui e-mail de la o terță parte care confirmă o defecțiune de fabricație, vă puteți întoarce la magazin pentru asistență suplimentară.

Încă trebuie să ne contactați
Mi-am pierdut chitanța de la magazin

Dacă nu mai aveți chitanța sau nota de credit din orice motiv, echipa magazinului ar putea să vi le elibereze din nou.

Pentru a verifica acest lucru, va trebui să:

  1. Întoarceți-vă la magazinul în care ați achiziționat inițial produsul în termen de 6 luni de la data achiziției.
  2. Arătați casierului extrasul de cont cu tranzacția (suma, data și ora).

Dacă sunt mai mult de 6 luni sau nu aveți o dovadă a detaliilor de plată, din păcate nu vă vom putea ajuta în continuare.

Încă trebuie să ne contactați
Cum voi primi rambursarea?

Pentru comenzile plasate online - Încercăm să procesăm toate retururile cât mai repede posibil pentru ca dvs. să primiți rambursarea. Ar trebui să primiți un e-mail de confirmare în termen de o săptămână de la returnarea articolului, dar uneori este nevoie de mai mult timp.

În cazul în care comanda dvs. a fost plătită parțial sau integral printr-un card cadou sau eVoucher, rambursarea va fi emisă sub formă de card cadou sau eVoucher până la valoarea cardului cadou utilizat. În acel moment, orice fonduri datorate rămase vor fi rambursate prin celelalte metode de plată pe care le-ați utilizat la plasarea comenzii.

Pentru comenzile cumpărate în magazine - Dacă returnați un articol nedorit în termen de 28 de zile pentru o rambursare, acesta va fi rambursat sub forma unei note de credit pe care o puteți cheltui în magazin (în așteptarea inspecției). Acest lucru nu încalcă drepturile dumneavoastră legale. Politica este semnalizată în magazine și pe chitanța de cumpărare.

Încă trebuie să ne contactați
Când voi primi rambursarea?

Încercăm să procesăm toate retururile cât mai repede posibil pentru ca dvs. să primiți rambursarea. Dacă ați aranjat returnarea pe portalul nostru de returnări, ar trebui să primiți un e-mail cu mesajul "Returnarea dvs. a fost primită" în termen de o săptămână de la returnarea articolului, dar uneori durează mai mult.

Vă rugăm să acordați până la 14 zile pentru ca articolele dvs. să fie inspectate și orice rambursare să fie emisă. De obicei, veți putea urmări progresul returului, dacă aveți detalii de urmărire de la transportator.

Veți primi un e-mail cu mențiunea "Comandă anulată" odată ce rambursarea a fost procesată; acest lucru poate dura între 2 și 5 zile lucrătoare pentru a apărea în contul dvs. Orice rambursare va fi rambursată prin aceeași metodă de plată pe care ați folosit-o atunci când ați plasat comanda.

Dacă comanda dvs. a fost plătită parțial sau integral cu un card cadou sau un voucher electronic, rambursarea va fi emisă sub formă de card cadou sau voucher electronic până la valoarea cardului cadou utilizat. În acel moment, orice fonduri datorate rămase vor fi rambursate prin celelalte metode de plată utilizate. Dacă nu ați primit eVoucher-ul, vă rugăm să verificați folderul de mesaje nedorite pentru un e-mail cu mesajul "Comanda rambursată".

Încă trebuie să ne contactați
Nu pot vedea o rambursare pe extrasul meu de cont

Vă rugăm să acordați 7 zile pentru ca rambursarea să apară în contul dvs. bancar.

Încă trebuie să ne contactați
De ce primesc o notă de credit atunci când returnez comenzi din magazin?

Avem termeni și politici diferite pentru cumpărăturile din magazin față de cumpărăturile online.

Articolele nedorite pot fi returnate magazinului în termen de 28 de zile de la cumpărare pentru un schimb sau o rambursare emisă sub formă de notă de credit (în așteptarea inspecției).

Astfel cum se prevede în legislația privind protecția consumatorilor, o notă de credit nu încalcă drepturile dumneavoastră legale.

Această politică este semnalizată în magazine și pe chitanța de cumpărare.

Încă trebuie să ne contactați
Cum pot modifica detaliile și preferințele de marketing?

Puteți vedea și gestiona majoritatea detaliilor dvs. atunci când vă conectați.

  • Accesați Contul meu pentru a vă gestiona contul și parola, 
  • Sub Contact Preferences pentru și veți putea să vă vedeți preferințele actuale și să le modificați online.
  • Secțiunea Gestionați cardurile vă permite să actualizați detaliile de plată.
Încă trebuie să ne contactați
Cum mă înregistrez pentru un cont?

Înregistrați-vă un cont la noi pentru a beneficia de avantajul de a avea comenzile și istoricul comenzilor într-un singur loc și puteți profita de sistemul nostru de check-out accelerat.

Atunci când vă creați contul, puteți opta să primiți buletinele noastre informative, care vă țin la curent cu cele mai recente tendințe, oferte speciale și promoții.

Pentru a vă înregistra, veți avea nevoie de o adresă de e-mail activă și validă.

După ce ați urmat pașii de creare a contului dvs., vă puteți actualiza detaliile utilizând secțiunea "Contul meu" a site-ului nostru. Aici vă puteți gestiona adresele, cardurile de plată și vă puteți urmări comenzile.

Încă trebuie să ne contactați
Cum îmi creez sau îmi modific parola

Înregistrați-vă un cont la noi pentru a beneficia de avantajul de a avea comenzile și istoricul comenzilor într-un singur loc și puteți profita de sistemul nostru de check-out accelerat.

Atunci când vă creați contul, puteți opta să primiți buletinele noastre informative, care vă țin la curent cu cele mai recente tendințe, oferte speciale și promoții.

Pentru a vă înregistra cu adresa dvs. de e-mail activă și valabilă, vă rugăm să faceți clic pe pictograma Față din partea dreaptă sus a paginii de pornire și să parcurgeți pașii de la "Utilizator nou". Vi se va cere să creați o parolă pentru contul dvs.

Dacă aveți deja un cont la noi, dar nu vă amintiți parola, puteți utiliza linkul pentru parola uitată pentru a o reseta, urmând pașii.

Vă puteți gestiona contul și parola în secțiunea "Contul meu".

Încă trebuie să ne contactați
Cum îmi creez sau îmi modific adresa de e-mail?

Pentru siguranța clienților noștri, nu permitem schimbarea adresei de e-mail. 

Dacă trebuie să utilizați o adresă de e-mail alternativă, vă vom solicita să creați un cont nou.

Încă trebuie să ne contactați
Anulare abonament / ștergere cont

Obținerea unui cont este gratuită și vă permite să faceți cumpărături cu ușurință, fără a fi nevoie să vă introduceți datele de fiecare dată. De asemenea, vă oferă o prezentare generală ușoară a istoricului comenzilor dvs.

Dacă preferați să vă păstrați contul, dar doriți să nu mai primiți mesaje promoționale, vă puteți schimba preferințele online sau apăsând "dezabonare" pe unul dintre mesajele noastre de marketing.

Dacă doriți să vă ștergeți contul online, vă rugăm să ne contactați cu detaliile dumneavoastră, echipa noastră vă va ajuta în continuare.

Încă trebuie să ne contactați
Adăugare la lista de expeditori siguri

Uneori este posibil să întâmpinați probleme și să nu primiți e-mailurile de cont pe care vi le trimitem. Acest lucru este problematic, deoarece noi comunicăm notificări de expediere, erori de facturare și actualizări ale comenzilor prin e-mail. Prin adăugarea adresei noastre de e-mail la lista dvs. de expeditori siguri, vă veți asigura că primiți e-mailurile noastre în căsuța dvs. poștală și veți reduce șansele de a avea probleme cu primirea e-mailurilor de la noi în viitor.

Fiecare furnizor de servicii internet (ISP) are filtre antispam care păstrează atât adresele de pe lista albă, cât și adresele de pe lista neagră. Dacă o adresă se află pe lista albă a unei persoane, atunci e-mailul de la expeditorul respectiv va fi permis.

Pentru a vă asigura că primiți e-mailurile noastre, vă rugăm să urmați instrucțiunile de mai jos pentru a adăuga adresele noastre de e-mail în agenda dvs. de adrese pentru ISP-ul dvs. specific.

Hotmail

  1. Deschideți căsuța de primire
  2. Faceți clic pe "Opțiuni" (în colțul din dreapta sus al ecranului), apoi pe "Mai multe opțiuni" în partea de jos a listei derulante
  3. Selectați "Expeditori siguri și blocați", apoi faceți clic pe "Expeditori siguri"
  4. Copiați și lipiți adresa noastră de e-mail în caseta prevăzută și faceți clic pe "Add to list"
  5. Adresa noastră de e-mail a fost adăugată cu succes la lista dumneavoastră de expeditori siguri

Microsoft Office Outlook 2003

  1. Deschideți căsuța de primire
  2. În bara de instrumente, faceți clic pe "Acțiuni"
  3. Selectați "Junk E-mail" din meniul derulant
  4. Selectați "Adăugați expeditorul la lista expeditorilor siguri"
  5. Este posibil să apară o casetă de dialog cu textul "Expeditorul mesajului selectat a fost adăugat la lista expeditorilor dvs. siguri". Faceți clic pe OK pentru a confirma
  6. Adresa de e-mail a fost acum introdusă în lista de contacte Outlook

Yahoo!

  1. Deschideți căsuța de primire.
  2. Navigați la un e-mail de la noi și faceți clic pe butonul "Adaugă" de lângă adresa noastră de e-mail
  3. Dacă nu este deja acolo, copiați și lipiți adresa noastră de e-mail în câmpul de e-mail și faceți clic pe "Salvare"
  4. Este posibil să apară o casetă de dialog cu cuvintele "Contact was Added" (Contact adăugat) alături de o bifă verde. Faceți clic pe "OK" pentru a închide caseta de dialog
  5. Adresa de e-mail a fost acum introdusă în agenda Yahoo!.

Microsoft Office Outlook 2007

  1. Deschideți căsuța de primire
  2. Deschideți meniul "Instrumente" și faceți clic pe "Opțiuni"
  3. În fila "Preferințe", sub "E-mail", faceți clic pe "E-mail nedorit"
  4. Faceți clic pe fila "Safe Senders" sau "Safe Recipients" și selectați "Add"
  5. În caseta "Enter an e-mail address or Internet domain name to be added to the list", copiați și lipiți adresa noastră de e-mail și faceți clic pe OK
  6. Adresa de e-mail a fost acum adăugată la lista de contacte.

AOL Mail

  1. Deschideți căsuța de primire
  2. Navigați la unul dintre e-mailurile noastre către dvs. Treceți cu degetul peste adresa noastră de e-mail din secțiunea "De la" pentru a deschide o mică listă derulantă.
  3. Faceți clic pe "Adaugă contact" pentru a confirma
  4. Adresa de e-mail a fost acum adăugată la lista de contacte

Google Mail

  1. Deschideți căsuța de primire
  2. Navigați la un e-mail de la noi
  3. Faceți clic pe link-ul "Mai multe opțiuni" de lângă dată
  4. Faceți clic pe "Adăugați expeditorul la lista de contacte" din lista de opțiuni
  5. Adresa de e-mail a fost acum introdusă în lista de contacte Gmail.
Încă trebuie să ne contactați
Am probleme cu conectarea. Ce pot face?

Dacă aveți un cont la noi, vă rugăm să vă asigurați că utilizați aceeași adresă de e-mail și aceeași parolă pe care le-ați folosit atunci când v-ați creat contul. 

Dacă nu vă amintiți parola, puteți utiliza link-ul "Parolă uitată" de pe pagina de conectare pentru a o reseta. 

Dacă nu aveți un cont, puteți să vă creați unul. Acest lucru înseamnă că aveți tot istoricul comenzilor și detaliile într-un singur loc. 

Dacă încă întâmpinați probleme la conectarea la contul dvs., vă rugăm să ne contactați și vom fi bucuroși să vă ajutăm.

Încă trebuie să ne contactați
Am probleme cu utilizarea site-ului

Puteți consulta pagina produsului și apăsați livrări pentru a vedea ce opțiuni sunt disponibile.

Ne pare rău să auzim că întâmpinați probleme cu site-ul nostru, vă rugăm să vedeți mai jos câteva sugestii care ar trebui să vă ajute: 

  • Încercați să deschideți o nouă sesiune a browserului, dacă acest lucru nu funcționează, deschideți o fereastră incognito (Google) sau o fereastră New InPrivate (Edge)
  • Ștergeți memoria cache și cookie-urile
  • Dezactivați orice pluginuri
  • Verificați setările HTTPS
  • Ștergeți fișierele temporare
  • Încercați pe un dispozitiv alternativ, cum ar fi un telefon mobil, un PC desktop, un laptop sau o tabletă.

Unele articole nu pot fi livrate în afara Marii Britanii, dacă vedeți un mesaj de eroare care spune "Următoarele produse nu pot fi livrate în țara selectată:" în timpul verificării, atunci nu vom putea continua cu comanda dumneavoastră. Vă rugăm să eliminați articolul din coșul dvs.   

Vă rugăm să rețineți: Dacă întâmpinați probleme legate în special de efectuarea unei plăți, cum ar fi în timpul checkout-ului, este posibil să trebuiască să contactați direct furnizorul de plăți pentru a depana erorile de plată și pentru a vă verifica contul.

Dacă ați încercat toate măsurile de mai sus și încă întâmpinați probleme, vă rugăm să luați legătura cu echipa noastră de servicii pentru clienți și vom rezolva problema pentru dvs. Atunci când ne contactați, poate fi util să furnizați capturi de ecran care să arate problema pentru care aveți nevoie de mai mult ajutor, astfel încât să vă putem ajuta mai bine.

Încă trebuie să ne contactați
Am probleme cu aplicația

Ne pare rău să aflăm că întâmpinați probleme cu aplicația noastră. Vă rugăm să verificați dacă utilizați cea mai recentă versiune a aplicației.

Dacă vă confruntați în continuare cu dificultăți tehnice, vă recomandăm să încercați să ștergeți aplicația și să o reinstalați. Acest lucru tinde să rezolve majoritatea problemelor clienților.

Dacă problema persistă, vă rugăm să luați legătura cu echipa noastră de servicii pentru clienți. Ar trebui să știm mai multe despre dispozitivul pe care îl utilizați și despre erorile pe care le vedeți, astfel încât să putem semnala problema echipelor noastre de asistență. Atunci când ne contactați, poate fi util să furnizați capturi de ecran care să arate problema pentru care aveți nevoie de mai mult ajutor, astfel încât să vă putem ajuta mai bine.

Încă trebuie să ne contactați