Înapoi la Sports Direct România
Logo
Înapoi la Sports Direct România

Cu ce vă putem ajuta?

  • Livrare și Colectare
    • Metode de livrare
    • Întrebări frecvente despre livrare
  • Comenzi și Plăți
    • Plasarea comenzilor
    • Comenzi finalizate
    • Informații despre produs
  • Returnări și Rambursări
    • Returnări
    • Rambursări
  • Personalizare
    • Personalizare
  • Magazine și Servicii
    • Informații despre magazine
  • Contul meu
    • Început
    • Probleme tehnice
  • Politici ale site-ului
    • Termeni și condiții
    • Alte politici
    • Politica de confidențialitate și cookies
  • Contactați-ne'
  • Livrare și Colectare
    • Metode de livrare
      Metode de livrare
    • Întrebări frecvente despre livrare
      Întrebări frecvente despre livrare
  • Comenzi și Plăți
    • Plasarea comenzilor
      Plasarea comenzilor
      Cum aplic un cod de reducere?

      Dacă utilizați un cod promoțional care se află în prezent pe site-ul nostru, acesta poate fi adăugat în "coș". Tot ce trebuie să faceți este să introduceți codul promoțional în câmpul de sub valoarea "totală" a comenzii și apoi să selectați "Aplică". 

      Dacă comanda dvs. îndeplinește cerințele pentru cod, reducerea va fi aplicată comenzii dvs. și va fi afișată în "Rezumatul comenzii":

      Orice alte coduri trebuie adăugate în secțiunea de plată. 

      Unele dintre codurile noastre de ofertă necesită să fiți conectat la contul dvs. online pentru a beneficia de reducere. Vă rugăm să vă asigurați că v-ați conectat folosind adresa de e-mail la care ați primit oferta.

      După ce ați selectat opțiunea de livrare, vă vor fi prezentate toate opțiunile de plată disponibile pentru comanda dvs. Selectați "Aplicare cod promoțional", introduceți codul care vă este furnizat și apoi selectați "Aplicare".

      Vă rugăm să rețineți: 

      Termenii și condițiile se aplică tuturor promoțiilor și vânzărilor noastre. Pot exista mărci sau departamente care sunt excluse din promoțiile noastre. Toate promoțiile se supun disponibilității stocurilor, iar codurile promoționale nu mai pot fi onorate după data de expirare a acestora.

      Dacă ați selectat un articol din categoria Outlet/Clearance, dar nu vedeți reducerea așteptată în timpul plății, din păcate, acel articol nu se va califica pentru promoție.

      M
      Maria is the author of this solution article.

      A fost acest raspuns de ajutor? Da Nu

      Send feedback
      Ne pare rău că nu am putut fi de ajutor. Ajută-ne să îmbunătățim acest articol cu feedback-ul tău.

      Ați găsit acest articol util? Da Nu

      Trimite feedback

      Mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră.

      Dacă doriți să sugerați îmbunătățiri pentru acest conținut, puteți împărtăși gândurile dumneavoastră, anonim, cu autorul articolului mai jos. Totuși, acest formular nu va ajunge la Serviciul Clienți și nu vom putea răspunde la întrebările trimise aici.

      Dacă aveți nevoie de ajutor din partea echipei de Serviciu Clienți, vă rugăm să apăsați butonul 'Contactați-ne' în schimb.

      Contactați-ne
      Încă trebuie să ne contactați
    • Comenzi finalizate
      Comenzi finalizate
    • Informații despre produs
      Informații despre produs
  • Returnări și Rambursări
    • Returnări
      Returnări
    • Rambursări
      Rambursări
  • Personalizare
    • Personalizare
      Personalizare
  • Magazine și Servicii
    • Informații despre magazine
      Informații despre magazine
  • Contul meu
    • Început
      Început
    • Probleme tehnice
      Probleme tehnice
  • Politici ale site-ului
    • Termeni și condiții
      Termeni și condiții
    • Alte politici
      Alte politici
    • Politica de confidențialitate și cookies
      Politica de confidențialitate și cookies
  • Contactați-ne

Nu găsiți ceea ce căutați?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Atașați un fișier
Anuleaza
Numărul vizualizărilor articolului