-
Livrare și Colectare
-
Metode de livrare
Metode de livrare
-
Întrebări frecvente despre livrare
Întrebări frecvente despre livrare
-
Metode de livrare
-
Comenzi și Plăți
-
Comenzi finalizate
Comenzi finalizate
-
Plasarea comenzilor
Plasarea comenzilor
-
Informații despre produs
Informații despre produs
-
Comenzi finalizate
-
Returnări și Rambursări
-
Returnări
ReturnăriTrebuie să returnez un articol cumpărat online
Aveți la dispoziție 28 de zile pentru a returna articolul dvs. Plătiți de la £4.99 per retur Odată returnată, acordați 14 zile pentru a fi rambursat https://sportsdirect.returns.international/pro
Cum să returnezi o comandă online
1 Reambalați-vă în siguranță articolele, astfel încât acestea să fie în siguranță pentru expediere. Articolele nu trebuie să fi fost folosite, purtate sau spălate și trebuie să fie în stare de revânzare, în ambalajul lor original, cu toate etichetele atașate. 2 Apăsați butonul „ÎNCEPEȚI UN RETUR” și conectați-vă la portalul de retururi cu numărul comenzii și adresa de e-mail. 3 Urmați pașii de pe portalul de retururi pentru a vă programa returul și a vă genera eticheta de retur. Acesta va oferi, de asemenea, instrucțiuni cu privire la ce trebuie să faceți în continuare. 4 Returnați coletul și acordați 14 zile pentru procesarea returului. Vă vom ține automat la curent prin e-mail. Alte informații importante referitoare la returnări
- Dacă există o problemă sau o imperfecțiune cu produsul primit, vă rugăm să contactați echipa Serviciului Clienți pentru ajutor, furnizând detalii complete și clare despre problemă.
- Pentru articolele care nu se potrivesc sau alte scenarii de "răzgândire", va trebui să acoperiți costurile de returnare. Echipa noastră de servicii pentru clienți nu va putea să vă ofere un serviciu gratuit de returnare.
- Comenzile plasate online nu pot fi returnate la magazine. Acest lucru este valabil și pentru comenzile pentru care ați ales opțiunea de livrare "click and collect".
- Returnările sunt procesate pentru fiecare comandă în parte, deci dacă încercați să returnați mai multe comenzi, vă rugăm să le returnați separat pentru a evita probleme sau întârzieri în procesare.
- Toate retururile sunt inspectate la primire. Echipa noastră poate respinge și returna un produs dacă se identifică faptul că produsul a fost abuzat.
- Articolele personalizate nu vor fi acceptate decât dacă textul este incorect sau dacă articolul este defect.
- Lenjeria intimă, costumele de baie și bijuteriile cu piercing nu pot fi returnate din motive de igienă.
- Articole care se deteriorează sau expiră rapid, reviste, articole sigilate din motive de igienă, jocuri pe calculator cu sigiliul rupt sau orice articole care au fost amestecate inseparabil după livrare,
MA fost acest raspuns de ajutor? Da Nu
Send feedbackNe pare rău că nu am putut fi de ajutor. Ajută-ne să îmbunătățim acest articol cu feedback-ul tău.Ați găsit acest articol util? Da Nu
Trimite feedbackContactați-neMulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră.
Dacă doriți să sugerați îmbunătățiri pentru acest conținut, puteți împărtăși gândurile dumneavoastră, anonim, cu autorul articolului mai jos. Totuși, acest formular nu va ajunge la Serviciul Clienți și nu vom putea răspunde la întrebările trimise aici.
Dacă aveți nevoie de ajutor din partea echipei de Serviciu Clienți, vă rugăm să apăsați butonul 'Contactați-ne' în schimb.
Încă trebuie să ne contactați
-
Rambursări
Rambursări
-
Returnări
-
Personalizare
-
Personalizare
Personalizare
-
Personalizare
-
Magazine și Servicii
-
Informații despre magazine
Informații despre magazine
-
Informații despre magazine
-
Contul meu
-
Început
Început
-
Probleme tehnice
Probleme tehnice
-
Început
-
Politici ale site-ului
-
Termeni și condiții
Termeni și condiții
-
Alte politici
Alte politici
-
Politica de confidențialitate și cookies
Politica de confidențialitate și cookies
-
Termeni și condiții