Înapoi la Sports Direct România
Logo
Înapoi la Sports Direct România

Cu ce vă putem ajuta?

  • Livrare și Colectare
    • Metode de livrare
    • Întrebări frecvente despre livrare
  • Comenzi și Plăți
    • Plasarea comenzilor
    • Comenzi finalizate
    • Informații despre produs
  • Returnări și Rambursări
    • Returnări
    • Rambursări
  • Personalizare
    • Personalizare
  • Magazine și Servicii
    • Informații despre magazine
  • Contul meu
    • Început
    • Probleme tehnice
  • Politici ale site-ului
    • Termeni și condiții
    • Alte politici
    • Politica de confidențialitate și cookies
  • Contactați-ne'
  • Livrare și Colectare
    • Metode de livrare
      Metode de livrare
    • Întrebări frecvente despre livrare
      Întrebări frecvente despre livrare
  • Comenzi și Plăți
    • Plasarea comenzilor
      Plasarea comenzilor
    • Comenzi finalizate
      Comenzi finalizate
    • Informații despre produs
      Informații despre produs
  • Returnări și Rambursări
    • Returnări
      Returnări
    • Rambursări
      Rambursări
      Când voi primi rambursarea?

      Încercăm să procesăm toate retururile cât mai repede posibil pentru ca dvs. să primiți rambursarea. Dacă ați aranjat returnarea pe portalul nostru de returnări, ar trebui să primiți un e-mail cu mesajul "Returnarea dvs. a fost primită" în termen de o săptămână de la returnarea articolului, dar uneori durează mai mult.

      Vă rugăm să acordați până la 14 zile pentru ca articolele dvs. să fie inspectate și orice rambursare să fie emisă. De obicei, veți putea urmări progresul returului, dacă aveți detalii de urmărire de la transportator.

      Veți primi un e-mail cu mențiunea "Comandă anulată" odată ce rambursarea a fost procesată; acest lucru poate dura între 2 și 5 zile lucrătoare pentru a apărea în contul dvs. Orice rambursare va fi rambursată prin aceeași metodă de plată pe care ați folosit-o atunci când ați plasat comanda.

      Dacă comanda dvs. a fost plătită parțial sau integral cu un card cadou sau un voucher electronic, rambursarea va fi emisă sub formă de card cadou sau voucher electronic până la valoarea cardului cadou utilizat. În acel moment, orice fonduri datorate rămase vor fi rambursate prin celelalte metode de plată utilizate. Dacă nu ați primit eVoucher-ul, vă rugăm să verificați folderul de mesaje nedorite pentru un e-mail cu mesajul "Comanda rambursată".

      M
      Maria is the author of this solution article.

      A fost acest raspuns de ajutor? Da Nu

      Send feedback
      Ne pare rău că nu am putut fi de ajutor. Ajută-ne să îmbunătățim acest articol cu feedback-ul tău.

      Ați găsit acest articol util? Da Nu

      Trimite feedback

      Mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră.

      Dacă doriți să sugerați îmbunătățiri pentru acest conținut, puteți împărtăși gândurile dumneavoastră, anonim, cu autorul articolului mai jos. Totuși, acest formular nu va ajunge la Serviciul Clienți și nu vom putea răspunde la întrebările trimise aici.

      Dacă aveți nevoie de ajutor din partea echipei de Serviciu Clienți, vă rugăm să apăsați butonul 'Contactați-ne' în schimb.

      Contactați-ne
      Încă trebuie să ne contactați
  • Personalizare
    • Personalizare
      Personalizare
  • Magazine și Servicii
    • Informații despre magazine
      Informații despre magazine
  • Contul meu
    • Început
      Început
    • Probleme tehnice
      Probleme tehnice
  • Politici ale site-ului
    • Termeni și condiții
      Termeni și condiții
    • Alte politici
      Alte politici
    • Politica de confidențialitate și cookies
      Politica de confidențialitate și cookies
  • Contactați-ne

Nu găsiți ceea ce căutați?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Atașați un fișier
Anuleaza
Numărul vizualizărilor articolului