Înapoi la Sports Direct România
Logo
Înapoi la Sports Direct România

Cu ce vă putem ajuta?

  • Livrare și Colectare
    • Metode de livrare
    • Întrebări frecvente despre livrare
  • Comenzi și Plăți
    • Plasarea comenzilor
    • Comenzi finalizate
    • Informații despre produs
  • Returnări și Rambursări
    • Returnări
    • Rambursări
  • Personalizare
    • Personalizare
  • Magazine și Servicii
    • Informații despre magazine
  • Contul meu
    • Început
    • Probleme tehnice
  • Politici ale site-ului
    • Termeni și condiții
    • Alte politici
    • Politica de confidențialitate și cookies
  • Contactați-ne'
  • Livrare și Colectare
    • Metode de livrare
      Metode de livrare
    • Întrebări frecvente despre livrare
      Întrebări frecvente despre livrare
  • Comenzi și Plăți
    • Plasarea comenzilor
      Plasarea comenzilor
    • Comenzi finalizate
      Comenzi finalizate
    • Informații despre produs
      Informații despre produs
  • Returnări și Rambursări
    • Returnări
      Returnări
    • Rambursări
      Rambursări
  • Personalizare
    • Personalizare
      Personalizare
      Cum îmi personalizez cizmele?

      Pentru a începe personalizarea, selectați mărimea, apoi selectați opțiunea „Adăugați personalizare”. Se va deschide o casetă de dialog care vă permite să vă personalizați cizmele.

      • Pentru a adăuga un nume personalizat pe cizmele dvs., introduceți numele dorit în caseta de text. Acceptăm maximum 5 caractere. Tot textul va fi imprimat exact așa cum a fost introdus. Vă rugăm să vă asigurați că ortografia este corectă. Nu putem edita sau corecta niciun articol după plasarea comenzii.
      • Pentru a adăuga culoare, selectați culoarea disponibilă din lista derulantă. Se poate imprima o singură culoare pe fiecare pereche de cizme.
      • Pentru a adăuga un steag sau un emoji pe cizmele dvs., selectați opțiunea, apoi alegeți din lista derulantă. Steagurile imprimate nu se califică ca articole separate. Steagurile pot fi aplicate pe cizme doar ca un supliment la opțiunea de text personalizat. Vom imprima ambele cizme cu orice text sau steag într-o poziție adecvată și ne vom asigura că imprimarea nu va afecta în niciun fel performanța cizmei.

      Vă rugăm să rețineți că ghetele cu astfel de personalizări necesită un timp de procesare suplimentar de 5-7 zile după ce ați primit e-mailul de confirmare a procesării comenzii. Dacă ați selectat opțiunea de livrare în ziua următoare, veți beneficia în continuare de serviciul de livrare premium, însă procesul de personalizare va determina o întârziere suplimentară de 5-7 zile. Ghetele nu pot fi returnate odată ce au fost personalizate.

      M
      Maria is the author of this solution article.

      A fost acest raspuns de ajutor? Da Nu

      Send feedback
      Ne pare rău că nu am putut fi de ajutor. Ajută-ne să îmbunătățim acest articol cu feedback-ul tău.

      Ați găsit acest articol util? Da Nu

      Trimite feedback

      Mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră.

      Dacă doriți să sugerați îmbunătățiri pentru acest conținut, puteți împărtăși gândurile dumneavoastră, anonim, cu autorul articolului mai jos. Totuși, acest formular nu va ajunge la Serviciul Clienți și nu vom putea răspunde la întrebările trimise aici.

      Dacă aveți nevoie de ajutor din partea echipei de Serviciu Clienți, vă rugăm să apăsați butonul 'Contactați-ne' în schimb.

      Contactați-ne
      Încă trebuie să ne contactați
  • Magazine și Servicii
    • Informații despre magazine
      Informații despre magazine
  • Contul meu
    • Început
      Început
    • Probleme tehnice
      Probleme tehnice
  • Politici ale site-ului
    • Termeni și condiții
      Termeni și condiții
    • Alte politici
      Alte politici
    • Politica de confidențialitate și cookies
      Politica de confidențialitate și cookies
  • Contactați-ne

Nu găsiți ceea ce căutați?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Atașați un fișier
Anuleaza
Numărul vizualizărilor articolului