-
Livrare și Colectare
-
Metode de livrare
Metode de livrare
-
Întrebări frecvente despre livrare
Întrebări frecvente despre livrare
-
Metode de livrare
-
Comenzi și Plăți
-
Plasarea comenzilor
Plasarea comenzilor
-
Comenzi finalizate
Comenzi finalizate
-
Informații despre produs
Informații despre produs
-
Plasarea comenzilor
-
Returnări și Rambursări
-
Returnări
Returnări
-
Rambursări
Rambursări
-
Returnări
-
Personalizare
-
Personalizare
PersonalizarePersonalizarea tricourilor de fotbal
Pentru a personaliza tricoul cu un nume și un număr, aveți 2 opțiuni, după cum se arată mai jos:
- Selectați „Alegeți un jucător” Alegeți numele unui jucător din opțiunile disponibile - acest lucru va adăuga numele și numărul jucătorului pe tricou și vă va afișa o previzualizare a tricoului pentru a-l verifica înainte de a-l cumpăra.
- Selectați „Alegeți-vă propriul nume” Apoi introduceți numele dorit în caseta pentru nume, apoi adăugați numărul dorit în caseta pentru număr. Numele și numărul vor fi adăugate pe tricou și veți putea vedea o previzualizare a tricoului înainte de a efectua achiziția.
Tricourile pot fi personalizate cu maximum 20 de caractere - spațiile nu sunt considerate caractere.
Nu putem personaliza articolele cu cuvinte inadecvate.
Asigurați-vă că toate literele, numerele, textul și dimensiunile alese sunt corecte și exact așa cum au fost introduse. Produsele personalizate pot fi schimbate sau rambursate numai dacă se constată că sunt defecte.
Toate numele vor fi imprimate cu MAJUSCULE pe tricourile clubului și pe tricourile internaționale de fotbal. Acestea vor fi afișate în partea de sus, pe spatele tricoului, în stilul ligii respective.
Pentru tricourile preimprimate, nu există numere de echipă prestabilite pentru niciun jucător, deoarece acestea pot fi modificate în orice moment. Prin urmare, nu putem accepta răspunderea pentru modificările numerelor de echipă ale jucătorilor pe tricourile preimprimate sau pe tricourile personalizate.
Toate articolele personalizate sunt nerambursabile. Personalizarea va necesita un timp de procesare suplimentar de 5-7 zile, după primirea e-mailului de „procesare a comenzii”. Dacă ați optat pentru livrare în ziua următoare, veți primi în continuare livrarea premium, dar cu o întârziere suplimentară de 5-7 zile din cauza
MA fost acest raspuns de ajutor? Da Nu
Send feedbackNe pare rău că nu am putut fi de ajutor. Ajută-ne să îmbunătățim acest articol cu feedback-ul tău.Ați găsit acest articol util? Da Nu
Trimite feedbackContactați-neMulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră.
Dacă doriți să sugerați îmbunătățiri pentru acest conținut, puteți împărtăși gândurile dumneavoastră, anonim, cu autorul articolului mai jos. Totuși, acest formular nu va ajunge la Serviciul Clienți și nu vom putea răspunde la întrebările trimise aici.
Dacă aveți nevoie de ajutor din partea echipei de Serviciu Clienți, vă rugăm să apăsați butonul 'Contactați-ne' în schimb.
Încă trebuie să ne contactați
-
Personalizare
-
Magazine și Servicii
-
Informații despre magazine
Informații despre magazine
-
Informații despre magazine
-
Contul meu
-
Început
Început
-
Probleme tehnice
Probleme tehnice
-
Început
-
Politici ale site-ului
-
Termeni și condiții
Termeni și condiții
-
Alte politici
Alte politici
-
Politica de confidențialitate și cookies
Politica de confidențialitate și cookies
-
Termeni și condiții