Înapoi la Sports Direct România
Logo
Înapoi la Sports Direct România

Cu ce vă putem ajuta?

  • Livrare și Colectare
    • Metode de livrare
    • Întrebări frecvente despre livrare
  • Comenzi și Plăți
    • Plasarea comenzilor
    • Comenzi finalizate
    • Informații despre produs
  • Returnări și Rambursări
    • Returnări
    • Rambursări
  • Personalizare
    • Personalizare
  • Magazine și Servicii
    • Informații despre magazine
  • Contul meu
    • Început
    • Probleme tehnice
  • Politici ale site-ului
    • Termeni și condiții
    • Alte politici
    • Politica de confidențialitate și cookies
  • Contactați-ne'
  • Livrare și Colectare
    • Metode de livrare
      Metode de livrare
    • Întrebări frecvente despre livrare
      Întrebări frecvente despre livrare
  • Comenzi și Plăți
    • Plasarea comenzilor
      Plasarea comenzilor
    • Comenzi finalizate
      Comenzi finalizate
    • Informații despre produs
      Informații despre produs
  • Returnări și Rambursări
    • Returnări
      Returnări
    • Rambursări
      Rambursări
  • Personalizare
    • Personalizare
      Personalizare
      Articolul meu are personalizarea greșită

      Ne pare rău să auzim că aveți o problemă cu articolul dvs.

      În majoritatea cazurilor, vom personaliza produsul conform specificațiilor pe care le-ați solicitat la plasarea comenzii. Pentru comenzile plasate online, trimitem și un e-mail de confirmare a comenzii, care confirmă articolele comandate, împreună cu detaliile de personalizare pe care le-ați furnizat. Vă recomandăm să verificați mai întâi acest lucru în cazul în care personalizarea nu este corectă pe produsul dvs.

      Datorită naturii personalizării, este posibil ca, în rare cazuri, să apară erori în timpul procesului de producție. Dacă acest lucru s-a întâmplat cu comanda dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți în termen de 30 de zile de la livrarea coletului. Vă recomandăm, de asemenea, să ne trimiteți o fotografie a erorii pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine problema.

      Vă rugăm să rețineți: deoarece nu există numere de echipă stabilite pentru niciun jucător, acestea pot fi modificate în orice moment. Având în vedere acest lucru, nu putem accepta răspunderea pentru modificările numerelor jucătorilor de pe tricourile preimprimate sau personalizate.

      M
      Maria is the author of this solution article.

      A fost acest raspuns de ajutor? Da Nu

      Send feedback
      Ne pare rău că nu am putut fi de ajutor. Ajută-ne să îmbunătățim acest articol cu feedback-ul tău.

      Ați găsit acest articol util? Da Nu

      Trimite feedback

      Mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră.

      Dacă doriți să sugerați îmbunătățiri pentru acest conținut, puteți împărtăși gândurile dumneavoastră, anonim, cu autorul articolului mai jos. Totuși, acest formular nu va ajunge la Serviciul Clienți și nu vom putea răspunde la întrebările trimise aici.

      Dacă aveți nevoie de ajutor din partea echipei de Serviciu Clienți, vă rugăm să apăsați butonul 'Contactați-ne' în schimb.

      Contactați-ne
      Încă trebuie să ne contactați
  • Magazine și Servicii
    • Informații despre magazine
      Informații despre magazine
  • Contul meu
    • Început
      Început
    • Probleme tehnice
      Probleme tehnice
  • Politici ale site-ului
    • Termeni și condiții
      Termeni și condiții
    • Alte politici
      Alte politici
    • Politica de confidențialitate și cookies
      Politica de confidențialitate și cookies
  • Contactați-ne

Nu găsiți ceea ce căutați?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Atașați un fișier
Anuleaza
Numărul vizualizărilor articolului