-
Livrare și Colectare
-
Metode de livrare
Metode de livrare
-
Întrebări frecvente despre livrare
Întrebări frecvente despre livrare
-
Metode de livrare
-
Comenzi și Plăți
-
Plasarea comenzilor
Plasarea comenzilor
-
Comenzi finalizate
Comenzi finalizate
-
Informații despre produs
Informații despre produs
-
Plasarea comenzilor
-
Returnări și Rambursări
-
Returnări
Returnări
-
Rambursări
Rambursări
-
Returnări
-
Personalizare
-
Personalizare
Personalizare
-
Personalizare
-
Magazine și Servicii
-
Informații despre magazine
Informații despre magazine
-
Informații despre magazine
-
Contul meu
-
Început
Început
-
Probleme tehnice
Probleme tehnice
-
Început
-
Politici ale site-ului
-
Termeni și condiții
Termeni și condițiilivrare și retur
livrare și returCosturile de livrare sunt suplimentare față de prețul afișat și variază în funcție de serviciul de livrare selectat, de țara de livrare și de cantitatea/greutatea bunurilor comandate.
Dacă comanda dvs. este deosebit de grea, aceasta poate fi supusă unor costuri de livrare suplimentare. În cazul în care orice comandă este supusă unor taxe suplimentare de livrare, veți fi informat cu privire la costul suplimentar înainte de începerea livrării comenzii dumneavoastră. Aveți opțiunea de a anula comanda dacă nu doriți să plătiți niciun cost suplimentar de livrare.
Vă rugăm să rețineți că în prezent nu putem livra la căsuțele poștale.
Unele articole nu pot fi anulate sau returnate, faceți clic aici pentru mai multe detalii.
Opțiuni de livrare
Vă rugăm să consultați opțiunile noastre de livrare în Marea Britanie.
Întotdeauna ne propunem să expediem toate bunurile din stoc cât mai repede posibil. Termenul maxim de livrare în Marea Britanie pentru bunuri este de 30 de zile, cu excepția cazului în care am convenit în mod specific cu dvs.
Livrarea articolelor precomandate
Dacă precomandați bunuri cu o dată de lansare, vă vom rezerva bunurile și vom reține întreaga comandă până cu o zi înainte de data lansării. Vom expedia bunurile precomandate prin Express Delivery cu o zi înainte de data lansării, dacă livrarea are loc în Regatul Unit.
Livrare fracționată
Putem diviza livrarea comenzii dvs. în mai multe colete, în funcție de disponibilitatea stocurilor. Nu veți fi taxat suplimentar pentru această metodă de expediere. Orice colete suplimentare pentru livrare în Regatul Unit vor fi trimise utilizând "opțiunea de livrare în Regatul Unit: Express Delivery".
Perioada de anulare pentru achizițiile online
În plus față de drepturile dvs. legale (prin care aveți la dispoziție 14 zile de la data livrării achiziției (achizițiilor) pentru a ne notifica o anulare, urmate de 14 zile de la data notificării pentru a returna achiziția (achizițiile) nedorită (nedorite)), aveți la dispoziție 28 de zile de la data livrării articolelor (sau de la data la care cineva primește articolele pentru dvs.) sau de la data la care vă ridicați articolele achiziționate online de la unul dintre magazinele noastre (numai în Marea Britanie continentală) pentru a vă răzgândi și a ne returna articolele.
În cazul în care comanda dvs. constă din mai multe articole sau părți care sunt livrate în zile diferite, perioada de anulare (în ceea ce privește întreaga comandă) se încheie la 28 de zile după ziua în care vă este livrat ultimul articol sau parte (sau o persoană pe care ați desemnat-o să primească comanda)
În cazul în care comanda dvs. conține articole expediate de unul dintre furnizorii noștri direcți, perioada de anulare poate fi diferită, vă rugăm să consultați condițiile de livrare/marketplace.
Pentru toate articolele valabile returnate în perioada de anulare, ne puteți notifica că vă anulați comanda, dar nu sunteți obligat să o faceți. Dacă alegeți să faceți acest lucru, vă rugăm să ne contactați aici sau să ne scrieți prin poștă la:
Unit B,
Brook Park East,
Shirebrook.
REGATUL UNIT.
NG20 8RY.
Vă rugăm să ne dați o declarație clară că doriți să anulați, care să includă numele dvs., adresa, detalii despre comanda pe care doriți să o anulați și câteva informații de contact, cum ar fi un număr de telefon sau o adresă de e-mail.
De asemenea, puteți utiliza Formularul de retur , dar nu este obligatoriu. Pentru a utiliza formularul, pur și simplu imprimați-l, completați-l și fie îl scanați și ni-l trimiteți prin e-mail, fie îl trimiteți la adresa de mai sus.
Returnarea articolelor
Trebuie să returnați articolele prin poștă la adresa de retur în termen de cel mult 28 de zile de la ziua în care articolele vă sunt livrate (sau cineva primește articolele pentru dvs.) sau ridicați articolele de la unul dintre magazinele noastre (numai în Marea Britanie continentală) pentru a vă răzgândi și a ne returna articolele.
În cazul în care comanda dvs. constă din mai multe articole sau părți care sunt livrate în zile diferite, perioada de anulare (în ceea ce privește întreaga comandă) se încheie la 28 de zile după ziua în care ultimele articole sau părți vă sunt livrate dvs. (sau unei persoane pe care ați desemnat-o pentru a primi comanda).
Orice retur se face pe propriul risc. Pentru protecția dumneavoastră, vă recomandăm să returnați articolele fie prin curier, fie prin poștă urmărită.
Trebuie să plătiți orice costuri de returnare, cu excepția cazului în care v-a fost trimis un articol greșit sau articolul este defect. În cazul în care, prin natura sa, un articol nu poate fi returnat prin poștă (de exemplu, o bicicletă de gimnastică), percepem o taxă de colectare.
Articolele trebuie să fie în ambalajul original în cazul în care acesta face parte din bunuri (de exemplu, bunuri în cutie, articole de îmbrăcăminte și articole cadou). În cazul în care un articol are atașat un bilet de returnare, acesta trebuie să fie încă atașat și să nu fie deteriorat la returnare.
Aveți obligația legală de a avea grijă în mod rezonabil de articole cât timp acestea se află în posesia dumneavoastră. În cazul în care nu vă respectați această obligație, putem avea dreptul de a acționa împotriva dumneavoastră pentru despăgubiri. Acest lucru se aplică tuturor articolelor care sunt returnate.
Rambursări
Vă vom rambursa (sau vom organiza o rambursare în numele nostru) integral pentru orice articole pe care le returnați, dar vom deduce din orice rambursare o sumă egală cu orice diminuare a valorii articolelor ca urmare a manipulării articolelor dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea articolelor.
Dacă returnați toate articolele din comandă, vă vom rambursa, de asemenea, costul livrării inițiale, dar numai până la costul taxei standard de livrare. Nu vom rambursa nicio componentă Next Day, Express, Saturday sau altă componentă premium a oricărei taxe de livrare. Dacă nu returnați toate articolele din comandă, costul inițial de livrare nu vă va fi rambursat.
Veți fi rambursat folosind aceeași metodă de plată utilizată inițial pentru achiziționarea articolului (articolelor) returnat(e) (cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel). În cazul în care nu puteți fi rambursat folosind metoda de plată inițială, atunci vi se va trimite un cec la adresa de pe comandă. Veți fi rambursat în termen de cel mult 14 zile de la data primirii articolelor returnate.
Odată ce a fost emisă o rambursare, veți primi un e-mail de confirmare care va detalia suma care a fost rambursată și articolul (articolele) pe care le-am primit înapoi.
Returnarea articolelor care au fost trimise incorect
Vă rugăm să trimiteți produsul la adresa de retur și să precizați în mod clar motivul returnării, și anume că acesta a fost trimis incorect și dacă doriți o rambursare sau un schimb. Putem doar să schimbăm articolele cu același produs.
Articole defecte
În cazul puțin probabil în care primiți un produs defect, veți avea dreptul la una dintre următoarele căi de atac:
Nivelul 1: în termen de 30 de zile de la primirea articolului defect, puteți alege să primiți fie:
- o reparație; fie
- o înlocuire; fie
- o rambursare completă.
Dreptul de nivel 1 de a respinge, pentru bunurile perisabile care nu ar trebui să dureze mai mult de 30 de zile, durează doar atât timp cât ar trebui să dureze în mod rezonabil aceste bunuri perisabile.
Nivelul 2: dacă au trecut mai mult de 30 de zile de la primirea bunurilor, puteți solicita repararea sau înlocuirea articolului defect (dar nu și o rambursare).
Nivelul 3: dacă repararea sau înlocuirea nu este posibilă, nu are succes sau nu vă poate fi furnizată într-un termen rezonabil, atunci puteți alege:
- să păstrați articolul defect și să solicitați o reducere de preț (valoarea reducerii de preț va fi stabilită de noi în funcție de ceea ce este rezonabil în circumstanțe); sau
- să returnați articolul defect și să solicitați o rambursare (dar rețineți că, dacă ați avut bunurile mai mult de 6 luni, această rambursare poate fi redusă pentru a ține cont de orice utilizare pe care ați avut-o de la bunuri)
Dacă credeți că ați primit un articol defect, vă rugăm să ni-l returnați, incluzând, dacă este posibil, detalii despre:
- Numărul dvs. de comandă
- Codul produsului/Numele produsului
- Detaliile defecțiunii
- Dacă preferați o rambursare sau o reparație sau înlocuire
Vom examina articolele returnate și vă vom notifica rambursarea, reparația sau înlocuirea prin e-mail într-o perioadă rezonabilă de timp.
Vom procesa orice rambursare care vi se cuvine cât mai curând posibil și, în orice caz, în termen de paisprezece (14) zile de la ziua în care vă confirmăm prin e-mail că aveți dreptul la o rambursare pentru articolele defecte. Rambursarea va fi efectuată prin aceeași metodă de plată utilizată inițial de dvs. pentru efectuarea plății (cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel).
În cazul în care se confirmă că un articol este defect, vom suporta costurile rezonabile de expediere pentru returnarea articolelor, până la concurența tarifului standard de livrare. Nu vom rambursa nicio componentă Next Day, Express sau altă componentă premium de livrare.
Dacă aveți o întrebare cu privire la returnarea bunurilor, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți.
Retururi și schimburi pentru achizițiile efectuate în magazin
Pentru articolele defecte sau cu defecte care au fost achiziționate în magazin, vă rugăm să urmați instrucțiunile de mai sus sau să returnați articolul (articolele) în persoană la unul dintre magazinele noastre.
Dacă vă răzgândiți și articolul nu este defect, vă rugăm să returnați articolul (articolele) nedorit (nedorite) în termen de 28 de zile de la cumpărare la unul dintre magazinele noastre, împreună cu dovada achiziției și vi se va oferi o notă de credit sau un schimb. Nu putem accepta returnări după această perioadă.
Aceleași cerințe privind ambalarea și îngrijirea articolelor se aplică după cum se menționează mai sus în secțiunea privind retururile online.
MA fost acest raspuns de ajutor? Da Nu
Send feedbackNe pare rău că nu am putut fi de ajutor. Ajută-ne să îmbunătățim acest articol cu feedback-ul tău.Ați găsit acest articol util? Da Nu
Trimite feedbackContactați-neMulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră.
Dacă doriți să sugerați îmbunătățiri pentru acest conținut, puteți împărtăși gândurile dumneavoastră, anonim, cu autorul articolului mai jos. Totuși, acest formular nu va ajunge la Serviciul Clienți și nu vom putea răspunde la întrebările trimise aici.
Dacă aveți nevoie de ajutor din partea echipei de Serviciu Clienți, vă rugăm să apăsați butonul 'Contactați-ne' în schimb.
Încă trebuie să ne contactați
-
Alte politici
Alte politici
-
Politica de confidențialitate și cookies
Politica de confidențialitate și cookies
-
Termeni și condiții