Înapoi la Sports Direct România
Logo
Înapoi la Sports Direct România

Cu ce vă putem ajuta?

  • Livrare și Colectare
    • Metode de livrare
    • Întrebări frecvente despre livrare
  • Comenzi și Plăți
    • Plasarea comenzilor
    • Comenzi finalizate
    • Informații despre produs
  • Returnări și Rambursări
    • Returnări
    • Rambursări
  • Personalizare
    • Personalizare
  • Magazine și Servicii
    • Informații despre magazine
  • Contul meu
    • Început
    • Probleme tehnice
  • Politici ale site-ului
    • Termeni și condiții
    • Alte politici
    • Politica de confidențialitate și cookies
  • Contactați-ne'
  • Livrare și Colectare
    • Metode de livrare
      Metode de livrare
    • Întrebări frecvente despre livrare
      Întrebări frecvente despre livrare
  • Comenzi și Plăți
    • Plasarea comenzilor
      Plasarea comenzilor
    • Comenzi finalizate
      Comenzi finalizate
    • Informații despre produs
      Informații despre produs
  • Returnări și Rambursări
    • Returnări
      Returnări
    • Rambursări
      Rambursări
  • Personalizare
    • Personalizare
      Personalizare
  • Magazine și Servicii
    • Informații despre magazine
      Informații despre magazine
  • Contul meu
    • Început
      Început
    • Probleme tehnice
      Probleme tehnice
  • Politici ale site-ului
    • Termeni și condiții
      Termeni și condiții
      PREVENIREA FRAUDEI

      Pentru a ne ajuta să prevenim frauda, putem solicita documente pentru a verifica datele unui client sau putem solicita un număr de telefon fix. Frauda cu cardul este ilegală, iar autorii vor fi urmăriți penal.

      Următoarele documente pot fi necesare pentru a finaliza verificările noastre due diligence -

      Identificare personală - Document de identitate cu fotografie - (pașaport, permis de conducere sau certificat de naștere)

      Fața și spatele tuturor cardurilor utilizate în cont (nu uitați să blocați cele 6 cifre din mijloc de pe fața cardului, iar cele 3 cifre CVS de pe spate)

      Nerespectarea controalelor de verificare va duce la anularea comenzii

      Ne rezervăm dreptul de a anula orice comandă pe care nu o considerăm a fi autentică

      Dacă identificăm o tranzacție ca fiind potențial frauduloasă, putem solicita curierului nostru să returneze bunurile la depozitul nostru, putem anula comanda dvs. chiar dacă ați primit e-mailul de confirmare a comenzii.

      M
      Maria is the author of this solution article.

      A fost acest raspuns de ajutor? Da Nu

      Send feedback
      Ne pare rău că nu am putut fi de ajutor. Ajută-ne să îmbunătățim acest articol cu feedback-ul tău.

      Ați găsit acest articol util? Da Nu

      Trimite feedback

      Mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră.

      Dacă doriți să sugerați îmbunătățiri pentru acest conținut, puteți împărtăși gândurile dumneavoastră, anonim, cu autorul articolului mai jos. Totuși, acest formular nu va ajunge la Serviciul Clienți și nu vom putea răspunde la întrebările trimise aici.

      Dacă aveți nevoie de ajutor din partea echipei de Serviciu Clienți, vă rugăm să apăsați butonul 'Contactați-ne' în schimb.

      Contactați-ne
      Încă trebuie să ne contactați
    • Alte politici
      Alte politici
    • Politica de confidențialitate și cookies
      Politica de confidențialitate și cookies
  • Contactați-ne

Nu găsiți ceea ce căutați?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Atașați un fișier
Anuleaza
Numărul vizualizărilor articolului