-
Livrare și Colectare
-
Metode de livrare
Metode de livrare
-
Întrebări frecvente despre livrare
Întrebări frecvente despre livrare
-
Metode de livrare
-
Comenzi și Plăți
-
Plasarea comenzilor
Plasarea comenzilor
-
Comenzi finalizate
Comenzi finalizate
-
Informații despre produs
Informații despre produs
-
Plasarea comenzilor
-
Returnări și Rambursări
-
Returnări
Returnări
-
Rambursări
Rambursări
-
Returnări
-
Personalizare
-
Personalizare
Personalizare
-
Personalizare
-
Magazine și Servicii
-
Informații despre magazine
Informații despre magazine
-
Informații despre magazine
-
Contul meu
-
Început
Început
-
Probleme tehnice
Probleme tehnice
-
Început
-
Politici ale site-ului
-
Termeni și condiții
Termeni și condițiiTERMENI ȘI CONDIȚII
Dacă accesați site-ul și/sau plasați o comandă de bunuri, sunteți de acord să respectați acești termeni și condiții. Vă rugăm să citiți cu atenție acești termeni și condiții înainte de a accesa și/sau comanda bunuri de pe site.
Ar trebui să păstrați o copie a acestor termeni și condiții pentru consultare ulterioară și, dacă aveți întrebări cu privire la site-ul web, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți.
Următoarele definiții sunt utilizate în acești termeni:
Client, dumneavoastră Dumneavoastră, clientul care accesează și/sau utilizează site-ul web. Site-ul web
www.sportsdirect.ro/ Vânzătorul, noi, noi Achizițiile plătite cu ajutorul unui card de debit/credit vă sunt vândute de către Wareshop2 Limited (Adresa înregistrată: Unit A, Brook Park East, Shirebrook, NG20 8RY Company Number: 09870840 Locație înregistrată: Anglia Anglia Număr TVA: GB 231 5087 33).
Achizițiile plătite folosind un produs de credit furnizat de Frasers Group Financial Serviced Limited, cum ar fi Studio Pay și Frasers Plus, vă sunt vândute de Wareshop3 Limited (Registered Address: Unit A, Brook Park East, Shirebrook, NG20 8RY Company Number: 12299567 Locație înregistrată: England VAT Number: 125688644).
Operatorul site-ului
SportsDirect.com Retail Ltd. Adresa înregistrată este SportsDirect.com Retail Ltd. Unit A, Brook Park East, Meadow Lane, Shirebrook, NG20 8RY. Număr de societate 03406347, locație înregistrată: Anglia. Serviciul Clienți
Contactați-ne ADD TO BAG: Selectați produsul (produsele) pe care doriți să îl (le) cumpărați de pe site-ul web (inclusiv dimensiunea, culoarea (dacă este cazul) și cantitatea [implicit, o (1) unitate și există o limită de nouăzeci și nouă (99) de unități pe articol. Pentru a comanda cantități mai mari de 99 de unități per articol, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți, care vă va putea ajuta cu comanda dumneavoastră). Faceți clic pe „Adăugați la geantă”.
CHECKOUT: După ce ați adăugat toate produsele pe care doriți să le comandați, faceți clic pe pictograma „Geanta mea” din colțul din dreapta sus. Revizuiți conținutul sacoșei dvs. și asigurați-vă că toate specificațiile corespund cerințelor dvs. apoi, faceți clic pe „Continuare în siguranță”.
CONT/GUEST: Introduceți adresa dvs. de e-mail. Dacă aveți deja un cont, vi se va cere să introduceți parola pentru a vă conecta sau puteți alege să continuați ca oaspete fără să vă conectați. Dacă nu aveți un cont, vi se va oferi posibilitatea de a vă înregistra pentru un cont sau de a continua ca invitat.
LIVRARE: Selectați metoda de livrare preferată. Nu toate opțiunile de livrare sunt disponibile pentru toate produsele.
PLATA: Selectați tipul de plată preferat pe pagina noastră de plată securizată. Plata dvs. va fi colectată de la dvs. de către vânzător sau în numele acestuia (în funcție de opțiunea de plată aleasă). De asemenea, trebuie să introduceți orice card cadou/cupoane/coduri promoționale pe această pagină. La primirea comenzii dvs., se va crea o autorizație în contul dvs. care va face referire la marca site-ului web. Aceasta va apărea pe extrasul dvs. bancar ca o rezervare de fonduri care alocă banii pentru comanda dvs., dar nu va fi luată până când comanda dvs. nu va fi ridicată și procesată. În cazul în care comanda dvs. nu poate fi onorată, va fi trimisă o cerere băncii dvs. de anulare a autorizației. În cazul în care autorizația rămâne valabilă după mai multe zile, vă rugăm să contactați banca dvs. pentru a solicita să acționeze în vederea anulării plății.
CONFIRMAREA COMENZII: După trimiterea comenzii, veți primi o confirmare automată a comenzii la adresa de e-mail utilizată pentru a plasa comanda. O confirmare a comenzii nu înseamnă că comanda dvs. a fost acceptată. Toate comenzile sunt supuse disponibilității produselor și acceptării formale de către vânzător (care se regăsește în confirmarea comenzii).
CONFIRMAREA COMANDEI: Când comanda dvs. a fost preluată, ambalată și este gata de livrare, veți primi un e-mail de confirmare a acceptării comenzii de către vânzător. Acesta este momentul în care se formează un contract de cumpărare a bunurilor de la vânzător. Contractul de vânzare a bunurilor către dvs. se referă numai la bunurile enumerate în confirmare
O descriere a caracteristicilor principale și a prețurilor bunurilor se află pe paginile de produse ale site-ului web.
Pentru clienții cu sediul în Regatul Unit și în UE: prețul include toate taxele aplicabile.
Pentru clienții cu sediul în afara Regatului Unit și în afara UE: este posibil ca prețurile pentru produsele de pe site-ul web să nu includă toate taxele aplicabile. Vă rugăm să consultați secțiunea Taxe vamale și taxe de import pentru mai multe detalii.
Prețurile și ofertele pot varia și pot fi disponibile doar pentru perioade limitate. Toate prețurile și ofertele sunt în funcție de disponibilitate și pot fi retrase sau modificate la discreția noastră. Prețurile de pe site-ul web pot fi diferite de prețurile din magazinele noastre cu amănuntul, din cataloage sau din alte locuri.
Site-ul web conține un număr mare de bunuri și este posibil ca, în ciuda eforturilor noastre, unele dintre bunurile enumerate pe site să aibă un preț incorect. Dacă descoperim o eroare în prețul bunurilor pe care le-ați comandat, vă vom informa cât mai curând posibil. Vă vom oferi opțiunea de a vă reconfirma comanda la prețul corect sau de a o anula.
Vânzătorul nu este obligat să vă vândă bunurile cu preț incorect la prețul incorect.
livrare și returCosturile de livrare sunt suplimentare față de prețul afișat și variază în funcție de serviciul de livrare selectat, de țara de livrare și de cantitatea/greutatea bunurilor comandate.
Dacă comanda dvs. este deosebit de grea, aceasta poate fi supusă unor costuri de livrare suplimentare. În cazul în care orice comandă este supusă unor taxe suplimentare de livrare, veți fi informat cu privire la costul suplimentar înainte de începerea livrării comenzii dumneavoastră. Aveți opțiunea de a anula comanda dacă nu doriți să plătiți niciun cost suplimentar de livrare.
Vă rugăm să rețineți că în prezent nu putem livra la căsuțele poștale.
Unele articole nu pot fi anulate sau returnate, faceți clic aici pentru mai multe detalii.
Opțiuni de livrare
Vă rugăm să consultați opțiunile noastre de livrare în Marea Britanie.
Întotdeauna ne propunem să expediem toate bunurile din stoc cât mai repede posibil. Termenul maxim de livrare în Marea Britanie pentru bunuri este de 30 de zile, cu excepția cazului în care am convenit în mod specific cu dvs.
Livrarea articolelor precomandate
Dacă precomandați bunuri cu o dată de lansare, vă vom rezerva bunurile și vom reține întreaga comandă până cu o zi înainte de data lansării. Vom expedia bunurile precomandate prin Express Delivery cu o zi înainte de data lansării, dacă livrarea are loc în Regatul Unit.
Livrare divizată
Putem diviza livrarea comenzii dvs. în mai multe colete, în funcție de disponibilitatea stocurilor. Nu veți fi taxat suplimentar pentru această metodă de expediere. Orice colete suplimentare pentru livrare în Regatul Unit vor fi trimise utilizând "opțiunea de livrare în Regatul Unit: Express Delivery".
Perioada de anulare pentru achizițiile online
În plus față de drepturile dvs. legale (prin care aveți la dispoziție 14 zile de la data livrării achiziției (achizițiilor) pentru a ne notifica o anulare, urmate de 14 zile de la data notificării pentru a returna achiziția (achizițiile) nedorită (nedorite)), aveți la dispoziție 28 de zile de la data livrării articolelor (sau de la data la care cineva primește articolele pentru dvs.) sau de la data la care vă ridicați articolele achiziționate online de la unul dintre magazinele noastre (numai în Marea Britanie continentală) pentru a vă răzgândi și a ne returna articolele.
În cazul în care comanda dvs. constă din mai multe articole sau părți care sunt livrate în zile diferite, perioada de anulare (în ceea ce privește întreaga comandă) se încheie la 28 de zile după ziua în care vă este livrat ultimul articol sau parte (sau o persoană pe care ați desemnat-o să primească comanda)
În cazul în care comanda dvs. conține articole expediate de unul dintre furnizorii noștri direcți, perioada de anulare poate fi diferită, vă rugăm să consultați condițiile de livrare/marketplace.
Pentru toate articolele valabile returnate în perioada de anulare, ne puteți notifica că vă anulați comanda, dar nu sunteți obligat să o faceți. Dacă alegeți să faceți acest lucru, vă rugăm să ne contactați aici sau să ne scrieți prin poștă la:
Unit B,
Brook Park East,
Shirebrook.
REGATUL UNIT.
NG20 8RY.
Vă rugăm să ne dați o declarație clară că doriți să anulați, care să includă numele dvs., adresa, detalii despre comanda pe care doriți să o anulați și câteva informații de contact, cum ar fi un număr de telefon sau o adresă de e-mail.
De asemenea, puteți utiliza Formularul de retur , dar nu este obligatoriu. Pentru a utiliza formularul, pur și simplu imprimați-l, completați-l și fie îl scanați și ni-l trimiteți prin e-mail, fie îl trimiteți la adresa de mai sus.
Returnarea articolelor
Trebuie să returnați articolele prin poștă la adresa de retur în termen de cel mult 28 de zile de la ziua în care articolele vă sunt livrate (sau cineva primește articolele pentru dvs.) sau ridicați articolele de la unul dintre magazinele noastre (numai în Marea Britanie continentală) pentru a vă răzgândi și a ne returna articolele.
În cazul în care comanda dvs. constă din mai multe articole sau părți care sunt livrate în zile diferite, perioada de anulare (în ceea ce privește întreaga comandă) se încheie la 28 de zile după ziua în care ultimele articole sau părți vă sunt livrate dvs. (sau unei persoane pe care ați desemnat-o pentru a primi comanda).
Orice retur se face pe propriul risc. Pentru protecția dumneavoastră, vă recomandăm să returnați articolele fie prin curier, fie prin poștă urmărită.
Trebuie să plătiți orice costuri de returnare, cu excepția cazului în care v-a fost trimis un articol greșit sau articolul este defect. În cazul în care, prin natura sa, un articol nu poate fi returnat prin poștă (de exemplu, o bicicletă de gimnastică), percepem o taxă de colectare.
Articolele trebuie să fie în ambalajul original în cazul în care acesta face parte din bunuri (de exemplu, bunuri în cutie, articole de îmbrăcăminte și articole cadou). În cazul în care un articol are atașat un bilet de returnare, acesta trebuie să fie încă atașat și să nu fie deteriorat la returnare.
Aveți obligația legală de a avea grijă în mod rezonabil de articole cât timp acestea se află în posesia dumneavoastră. În cazul în care nu vă respectați această obligație, putem avea dreptul de a acționa împotriva dumneavoastră pentru despăgubiri. Acest lucru se aplică tuturor articolelor care sunt returnate.
Rambursări
Vă vom rambursa (sau vom organiza o rambursare în numele nostru) integral pentru orice articole pe care le returnați, dar vom deduce din orice rambursare o sumă egală cu orice diminuare a valorii articolelor ca urmare a manipulării articolelor dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea articolelor.
Dacă returnați toate articolele din comandă, vă vom rambursa, de asemenea, costul livrării inițiale, dar numai până la costul taxei standard de livrare. Nu vom rambursa nicio componentă Next Day, Express, Saturday sau altă componentă premium a oricărei taxe de livrare. Dacă nu returnați toate articolele din comandă, costul inițial de livrare nu vă va fi rambursat.
Veți fi rambursat folosind aceeași metodă de plată utilizată inițial pentru achiziționarea articolului (articolelor) returnat(e) (cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel). În cazul în care nu puteți fi rambursat folosind metoda de plată inițială, atunci vi se va trimite un cec la adresa de pe comandă. Veți fi rambursat în termen de cel mult 14 zile de la data primirii articolelor returnate.
Odată ce a fost emisă o rambursare, veți primi un e-mail de confirmare care va detalia suma care a fost rambursată și articolul (articolele) pe care le-am primit înapoi.
Returnarea articolelor care au fost trimise incorect
Vă rugăm să trimiteți produsul la adresa de retur și să precizați în mod clar motivul returnării, și anume că acesta a fost trimis incorect și dacă doriți o rambursare sau un schimb. Putem doar să schimbăm articolele cu același produs.
Articole defecte
În cazul puțin probabil în care primiți un produs defect, veți avea dreptul la una dintre următoarele căi de atac:
Nivelul 1: în termen de 30 de zile de la primirea articolului defect, puteți alege să primiți fie:
- o reparație; fie
- o înlocuire; fie
- o rambursare completă.
Dreptul de nivel 1 de a respinge, pentru bunurile perisabile care nu ar trebui să dureze mai mult de 30 de zile, durează doar atât timp cât ar trebui să dureze în mod rezonabil aceste bunuri perisabile.
Nivelul 2: dacă au trecut mai mult de 30 de zile de la primirea bunurilor, puteți solicita repararea sau înlocuirea articolului defect (dar nu și o rambursare).
Nivelul 3: dacă repararea sau înlocuirea nu este posibilă, nu are succes sau nu vă poate fi furnizată într-un termen rezonabil, atunci puteți alege:
- să păstrați articolul defect și să solicitați o reducere de preț (valoarea reducerii de preț va fi stabilită de noi în funcție de ceea ce este rezonabil în circumstanțe); sau
- să returnați articolul defect și să solicitați o rambursare (dar rețineți că, dacă ați avut bunurile mai mult de 6 luni, această rambursare poate fi redusă pentru a ține cont de orice utilizare pe care ați avut-o de la bunuri)
Dacă credeți că ați primit un articol defect, vă rugăm să ni-l returnați, incluzând, dacă este posibil, detalii despre:
- Numărul dvs. de comandă
- Codul produsului/Numele produsului
- Detaliile defecțiunii
- Dacă preferați o rambursare sau o reparație sau înlocuire
Vom examina articolele returnate și vă vom notifica rambursarea, reparația sau înlocuirea prin e-mail într-o perioadă rezonabilă de timp.
Vom procesa orice rambursare care vi se cuvine cât mai curând posibil și, în orice caz, în termen de paisprezece (14) zile de la ziua în care vă confirmăm prin e-mail că aveți dreptul la o rambursare pentru articolele defecte. Rambursarea va fi efectuată prin aceeași metodă de plată utilizată inițial de dvs. pentru efectuarea plății (cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel).
În cazul în care se confirmă că un articol este defect, vom suporta costurile rezonabile de expediere pentru returnarea articolelor, până la concurența tarifului standard de livrare. Nu vom rambursa nicio componentă Next Day, Express sau altă componentă premium de livrare.
Dacă aveți o întrebare cu privire la returnarea bunurilor, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți.
Retururi și schimburi pentru achizițiile efectuate în magazin
Pentru articolele defecte sau cu defecte care au fost achiziționate în magazin, vă rugăm să urmați instrucțiunile de mai sus sau să returnați articolul (articolele) în persoană la unul dintre magazinele noastre.
Dacă vă răzgândiți și articolul nu este defect, vă rugăm să returnați articolul (articolele) nedorit (nedorite) în termen de 28 de zile de la cumpărare la unul dintre magazinele noastre, împreună cu dovada achiziției și vi se va oferi o notă de credit sau un schimb. Nu putem accepta returnări după această perioadă.
Aceleași cerințe privind ambalarea și îngrijirea articolelor se aplică după cum se menționează mai sus în secțiunea privind retururile online.
- Vânzătorul va fi răspunzător față de dvs. numai pentru prețul de achiziție al bunurilor și pentru orice pierderi dovedite pe care le suferiți ca urmare a nerespectării obligațiilor de către vânzător [indiferent dacă rezultă din contract, delict civil (inclusiv neglijență), încălcarea obligațiilor legale sau în alt mod] care sunt o consecință previzibilă a unei astfel de nerespectări.
- Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru următoarele tipuri de pierderi:
- pierdere de venituri sau venituri; sau
- pierdere de timp de conducere sau de birou.
- Nimic din acești termeni și condiții nu este menit să excludă sau să limiteze răspunderea Vânzătorului pentru:
- deces sau vătămare corporală cauzată de neglijența Vânzătorului;
- fraudă sau reprezentare frauduloasă;
- orice încălcare a obligațiilor implicate de secțiunea 12 din Legea privind vânzarea de bunuri din 1979;
- produse defecte în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor din 1987; sau
- orice alt aspect pentru care ar fi ilegal ca Vânzătorul să își excludă sau să încerce să își excludă răspunderea.
- Deși Vânzătorul adoptă protecții standard împotriva virușilor informatici, acesta nu poate garanta că acest site web este lipsit de viruși informatici sau de orice alt program informatic rău intenționat sau dăunător.
Evenimente în afara controlului nostru
- Evenimente în afara controlului nostruVânzătorul nu va fi răspunzător sau responsabil pentru neexecutarea sau întârzierea executării oricăreia dintre obligațiile sale față de dvs. care este cauzată de evenimente în afara controlului rezonabil al vânzătorului (un „eveniment de forță majoră”). Un eveniment de forță majoră include orice act, eveniment, neapariție, omisiune sau accident în afara controlului rezonabil al vânzătorului și include (fără limitare) următoarele:
- Greve, lock-out-uri sau alte acțiuni sindicale;
- Agitație civilă, revoltă, invazie, atac terorist sau amenințare de atac terorist, război (declarat sau nu) sau amenințare sau pregătire pentru război;
- Incendiu, explozie, furtună, inundație, cutremur, subsidență, epidemie, pandemie sau alt dezastru natural;
- Imposibilitatea utilizării căilor ferate, transportului maritim, aeronavelor, transportului cu motor sau a altor mijloace de transport publice sau private;
- Imposibilitatea utilizării rețelelor de telecomunicații publice sau private; sau
- Actele, decretele, legislația, reglementările sau restricțiile oricărui guvern.
- În cazul unui eveniment de forță majoră, se consideră că îndeplinirea obligațiilor de către vânzător este suspendată pentru perioada în care evenimentul de forță majoră continuă, iar vânzătorul va beneficia de o prelungire a termenului de executare pe durata perioadei respective. Vânzătorul va depune toate eforturile rezonabile pentru: a pune capăt evenimentului de forță majoră; a găsi o soluție prin care obligațiile sale față de dumneavoastră să poată fi executate în mod rezonabil în ciuda evenimentului de forță majoră; sau a oferi o rambursare pentru orice produse/servicii care nu pot fi livrate din cauza unui eveniment de forță majoră.
- Ca răspuns la îndrumările guvernamentale și la regulile locale de izolare, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica politica de returnare și schimb în magazin în cazul în care accesul Clienților la vestiare poate fi interzis sau limitat în alt mod. Vă rugăm să consultați detaliile din magazin.
Comunicări scrise
Legislația aplicabilă prevede ca unele dintre informațiile sau comunicările pe care Vânzătorul vi le trimite să fie în scris. Prin accesarea Site-ului Web, acceptați că comunicarea cu Vânzătorul se va face în principal electronic, prin e-mail sau notificări postate pe Site. În scopuri contractuale, prin accesarea Site-ului Web, sunteți de acord cu aceste mijloace electronice de comunicare și confirmați că toate contractele, notificările, informațiile și alte comunicări pe care Vânzătorul vi le furnizează electronic respectă orice cerință legală ca aceste comunicări să fie în scris.
Drepturi de proprietate intelectuală
Cu excepția cazului în care se specifică altfel, drepturile de proprietate intelectuală asupra conținutului tuturor paginilor acestui site web sunt deținute sau licențiate Vânzătorului (sau unui membru al grupului său de companii) sau sunt utilizate cu permisiunea proprietarului. Conținutul acestui site web nu poate fi copiat, reprodus, modificat, descărcat sau utilizat sub nicio formă fără permisiunea noastră prealabilă scrisă.
Avertisment de siguranță
Activitățile fizice pot fi periculoase. Selectarea și utilizarea echipamentului adecvat necesită îndemânare și trebuie să vă asigurați că sunteți echipat și instruit corespunzător. În interesul siguranței dumneavoastră și al siguranței celorlalți, trebuie, de asemenea, să vă asigurați că sunteți instruit corespunzător în ceea ce privește tehnicile pe care va trebui să le utilizați în desfășurarea activității alese. Vânzătorul vă recomandă să solicitați și să cereți sfatul unei persoane calificate corespunzător înainte de a achiziționa echipamentul. Odată achiziționat, echipamentul trebuie utilizat numai în conformitate cu instrucțiunile producătorului și trebuie, de asemenea, inspectat înainte de utilizare și întreținut corespunzător.
Regulamentele DEEE
- Directiva privind deșeurile și echipamentele electrice și electronice (DEEE) este o lege britanică.
- Legislația își propune să oblige producătorii să plătească pentru colectarea, tratarea și recuperarea echipamentelor electrice uzate. Reglementările înseamnă, de asemenea, că furnizorii de echipamente, cum ar fi magazinele de pe străzile principale și comercianții online, trebuie să permită consumatorilor să returneze gratuit echipamentele uzate.
- Cantitatea de DEEE pe care o aruncăm crește cu aproximativ 5% în fiecare an, ceea ce o face fluxul de deșeuri cu cea mai rapidă creștere din Regatul Unit.
- O mare parte din DEEE-urile din Regatul Unit ajung la gropile de gunoi, unde plumbul și alte toxine pe care le conține pot provoca contaminarea solului și a apei. Acest lucru poate avea un efect dăunător asupra habitatului natural, a faunei sălbatice și, de asemenea, asupra sănătății umane.
- Multe articole electrice pe care le aruncăm pot fi reparate sau reciclate. Reciclarea articolelor ajută la conservarea resurselor noastre naturale finite și reduce, de asemenea, riscurile pentru mediu și sănătate asociate cu trimiterea bunurilor electrice la gropile de gunoi.
- Distribuitorii de echipamente electrice și electronice (EEE) au un rol de jucat în reducerea cantității de DEEE care ajung la gropile de gunoi.
- Conform acestor reglementări, suntem obligați să oferim clienților noștri returnarea gratuită a DEEE-urilor lor, în condiții similare, atunci când achiziționați de la noi un produs electric sau electronic nou.
- De exemplu, dacă un client a cumpărat un cronometru/pedometru nou de la noi, l-am accepta și l-am împiedica să ajungă la groapa de gunoi prin eliminarea în siguranță. Clienții trebuie să ne returneze DEEE-ul în termen de 28 de zile de la achiziționarea noului articol.
- Conform reglementărilor DEEE, toate bunurile electrice noi trebuie acum marcate cu simbolul pubelei cu roți tăiate, prezentat mai jos:
- Bunurile sunt marcate cu acest simbol pentru a arăta că au fost produse după 13 august 2005 și trebuie eliminate separat de deșeurile menajere obișnuite, astfel încât să poată fi reciclate.
Dreptul nostru de a modifica acești termeni și condiții
Vânzătorul își rezervă dreptul de a revizui și modifica acești termeni și condiții periodic. Veți fi supus termenilor și condițiilor în vigoare la momentul în care comandați bunuri de la Vânzător, cu excepția cazului în care:
- Orice modificare a acestor termeni și condiții este impusă de lege sau de o autoritate guvernamentală, caz în care modificările se pot aplica comenzilor plasate anterior de dumneavoastră; sau
- Vânzătorul vă notifică cu privire la orice modificare a acestor termeni și condiții înainte de a accepta comanda dumneavoastră, caz în care Vânzătorul are dreptul să presupună că ați acceptat modificarea termenilor și condițiilor, cu excepția cazului în care notificați Vânzătorul în mod contrar în termen de șapte (7) zile lucrătoare de la primirea bunurilor de către dumneavoastră.
Legea aplicabilă și jurisdicția
- Prezentele clauze și condiții sunt supuse legislației engleze.
- Instanțele din Anglia și Țara Galilor vor avea jurisdicție exclusivă asupra tuturor pretențiilor sau litigiilor (contractuale sau necontractuale) care decurg din, din sau în legătură cu prezentele clauze și condiții.
- Nicio prevedere din prezentele clauze și condiții nu are scopul de a vă afecta drepturile legale.
Tratăm feedback-ul clienților foarte în serios și încercăm să gestionăm reclamațiile cât mai rapid și eficient posibil.
Pentru a semnala o problemă sau a depune o reclamație cu privire la comenzile plasate prin intermediul site-ului web, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți. Pentru a ne ajuta să gestionăm reclamația dumneavoastră, vă rugăm să specificați toate aspectele reclamației, inclusiv numărul comenzii și datele de contact preferate.
Cardurile cadou pot fi folosite pentru comenzi de achiziție plasate pe site și livrate în Regatul Unit și Irlanda, precum și pentru articole achiziționate la unul dintre magazinele noastre din Regatul Unit. Cardurile cadou pot fi schimbate pentru bunuri cu un preț mai mare decât valoarea înregistrată pe card la plata diferenței. Dacă nu cheltuiți întregul sold al Cardului cadou, soldul rămas va fi stocat pe Cardul cadou. Nu se va da rest. Cardurile cadou nu pot fi rambursate, schimbate în numerar, utilizate ca plată cu vouchere de reducere sau luate ca avansuri. Vă rugăm să tratați Cardurile cadou ca numerar, nu ne vom asuma răspunderea pentru cardurile pierdute, furate sau deteriorate. Cardurile cadou sunt valabile 24 de luni de la data achiziției. Orice sold rămas după expirarea perioadei de valabilitate va fi anulat.
Dacă achiziția dvs. a fost parțial plătită cu Cardul cadou și vi se plătește o rambursare, Cardul dvs. cadou va fi rambursat mai întâi până la valoarea inițială a cardului, iar orice sold restant datorat după aceasta va fi rambursat prin cealaltă metodă de plată utilizată inițial pentru achiziția dvs. Dacă nu mai aveți Cardul Cadou folosit pentru a achiziționa articolul/articolele returnat(e), vă vom emite un nou Card Cadou în valoare de până la valoarea inițială a cardului.
Cardurile Cadou nu pot fi folosite pentru a cumpăra alte Carduri Cadou.
Pentru a ne ajuta să prevenim frauda, este posibil să solicităm documente pentru a verifica datele unui Client sau un număr de telefon fix. Frauda cu cardul este ilegală, iar cei responsabili vor fi urmăriți penal.
Următoarele documente pot fi solicitate pentru a finaliza verificările noastre de due diligence:
- Act de identitate - Fotografie tip pașaport - (Pașaport, Permis de conducere sau Certificat de naștere)
- Fața și verso-ul tuturor cardurilor utilizate în cont (nu uitați să blocați cele 6 cifre din mijloc de pe fața cardului și cele 3 cifre CVS de pe verso).
Nerespectarea verificărilor va duce la anularea comenzii.
Ne rezervăm dreptul de a anula orice comandă pe care o considerăm neautentică.
Dacă identificăm o tranzacție ca fiind potențial frauduloasă, este posibil să solicităm transportatorului nostru să returneze bunurile la depozitul nostru, este posibil să anulăm comanda dvs. chiar dacă ați primit e-mailul de confirmare a comenzii.
Cu excepția cazului în care sunt defecte, rupte sau deteriorate, nu puteți anula sau returna niciunul dintre următoarele articole:
- Avansuri;
- Reviste;
- Articole personalizate sau făcute la comandă (inclusiv, dar fără a se limita la: produse făcute la comandă/personalizate, de exemplu, mobilă);
- Articole care se deteriorează sau expiră rapid (inclusiv, dar fără a se limita la: produse perisabile, de exemplu, alimente);
- Orice articol sigilat din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă nu a fost sigilat (inclusiv, dar fără a se limita la: cosmetice, pilote, măști de față, pălării, ciorapi, lenjerie intimă, protecții de saltea, saltele, lenjerie intimă bărbătească, parfumuri, produse de îngrijire personală, cercei găuriți, perne și costume de baie);
- Orice joc pe calculator în care sigiliul carcasei a fost rupt; și
- Orice articol care a fost amestecat inseparabil după livrare.
Rambursările vor fi oferite numai în conformitate cu drepturile dumneavoastră legale (care rămân neafectate).
Ocazional, avem oferte, promoții sau concursuri care se desfășoară pe site-ul nostru web și în magazinele noastre. Acestea pot include oferte pentru articole „ex display”, al căror preț este redus pentru a fi transparente. Acestea pot fi fost modele de prezentare într-unul dintre magazinele noastre și, ca atare, pot prezenta semne de decolorare, urme minore și dovezi ale montării anterioare. Defectele NU sunt de natură majoră sau structurală și sunt de obicei urme minore. Unele oferte au o cantitate maximă per client. Dacă se aplică acest lucru, acesta este specificat în oferta individuală.
Se pot aplica termeni specifici unei oferte, promoții sau concursuri, care vor fi menționate în orice anunț de marketing al ofertei, promoției sau concursului și disponibile în secțiunea Promoții curente.
Ofertele de livrare gratuită, acolo unde sunt disponibile, se aplică numai comenzilor pentru livrare în Marea Britanie continentală (cu excepția Insulelor Shetland, Hebridelor Exterioare, Guernsey, Jersey, Insulei Wight, Insulei Man, Insulei Scilly și Irlandei de Nord). Ofertele de livrare gratuită sunt trimise utilizând serviciul de livrare standard, consultați „Opțiunea de livrare în Marea Britanie: Livrare standard”. Ofertele de livrare gratuită nu pot fi utilizate împreună cu alte oferte, promoții sau coduri de reducere.
Atunci când selectați un produs de pe site pentru a vă fi livrat direct de către o marcă parteneră, veți fi informat în acest sens înainte de achiziție.
Aici veți găsi linkurile pentru a descărca documentele tehnice (DOC) ale produselor noastre.
MA fost acest raspuns de ajutor? Da Nu
Send feedbackNe pare rău că nu am putut fi de ajutor. Ajută-ne să îmbunătățim acest articol cu feedback-ul tău.Ați găsit acest articol util? Da Nu
Trimite feedbackContactați-neMulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră.
Dacă doriți să sugerați îmbunătățiri pentru acest conținut, puteți împărtăși gândurile dumneavoastră, anonim, cu autorul articolului mai jos. Totuși, acest formular nu va ajunge la Serviciul Clienți și nu vom putea răspunde la întrebările trimise aici.
Dacă aveți nevoie de ajutor din partea echipei de Serviciu Clienți, vă rugăm să apăsați butonul 'Contactați-ne' în schimb.
Încă trebuie să ne contactați
-
Alte politici
Alte politici
-
Politica de confidențialitate și cookies
Politica de confidențialitate și cookies
-
Termeni și condiții