Înapoi la Sports Direct România
Logo
Înapoi la Sports Direct România

Cu ce vă putem ajuta?

  • Livrare și Colectare
    • Metode de livrare
    • Întrebări frecvente despre livrare
  • Comenzi și Plăți
    • Plasarea comenzilor
    • Comenzi finalizate
    • Informații despre produs
  • Returnări și Rambursări
    • Returnări
    • Rambursări
  • Personalizare
    • Personalizare
  • Magazine și Servicii
    • Informații despre magazine
  • Contul meu
    • Început
    • Probleme tehnice
  • Politici ale site-ului
    • Termeni și condiții
    • Alte politici
    • Politica de confidențialitate și cookies
  • Contactați-ne'
  • Livrare și Colectare
    • Metode de livrare
      Metode de livrare
    • Întrebări frecvente despre livrare
      Întrebări frecvente despre livrare
  • Comenzi și Plăți
    • Plasarea comenzilor
      Plasarea comenzilor
    • Comenzi finalizate
      Comenzi finalizate
    • Informații despre produs
      Informații despre produs
      De ce prețul articolului este diferit de cel la care mă așteptam?

      Este posibil să vă uitați la un preț promoțional care a expirat.

      Pentru comenzile online, este posibil să ajustăm ocazional prețurile articolelor pentru promoții pe termen scurt, cum ar fi ofertele zilnice. Astfel de prețuri sunt disponibile doar pentru o perioadă scurtă de timp. Pentru a înțelege când se încheie promoția, puteți vedea de obicei acest lucru în bannerul promoției de pe site-ul nostru sau pe orice e-mailuri promoționale pe care le-ați primit..

      În plus, vă rugăm să rețineți că unele produse au prețuri diferite în funcție de mărime / culoare / stil etc.

      Vă rugăm să rețineți că nu putem modifica sau negocia retroactiv prețul articolelor din comanda dumneavoastră. De asemenea, nu vom putea onora promoțiile care au expirat.

      Facem toate eforturile pentru a vă oferi o experiență de cumpărături cât mai ușoară și mai precisă posibil, dar dacă întâmpinați o problemă cu prețurile articolelor din modul în care un preț este afișat pe site în comparație cu ceea ce vedeți în timpul procesului de plată. Vă rugăm să ne contactați, astfel încât să putem investiga acest lucru în continuare.

      Pentru comenzile din magazine, stocurile și prețurile din magazinele noastre sunt gestionate independent de stocurile și prețurile online. Prin urmare, veți vedea ocazional prețuri diferite în magazin comparativ cu cele online. Comenzile online și cele din magazine sunt reglementate de termeni și condiții separate și, ca atare, nu oferim potrivirea prețurilor și nu negociem prețurile articolelor.

      M
      Maria is the author of this solution article.

      A fost acest raspuns de ajutor? Da Nu

      Send feedback
      Ne pare rău că nu am putut fi de ajutor. Ajută-ne să îmbunătățim acest articol cu feedback-ul tău.

      Ați găsit acest articol util? Da Nu

      Trimite feedback

      Mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră.

      Dacă doriți să sugerați îmbunătățiri pentru acest conținut, puteți împărtăși gândurile dumneavoastră, anonim, cu autorul articolului mai jos. Totuși, acest formular nu va ajunge la Serviciul Clienți și nu vom putea răspunde la întrebările trimise aici.

      Dacă aveți nevoie de ajutor din partea echipei de Serviciu Clienți, vă rugăm să apăsați butonul 'Contactați-ne' în schimb.

      Contactați-ne
      Încă trebuie să ne contactați
  • Returnări și Rambursări
    • Returnări
      Returnări
    • Rambursări
      Rambursări
  • Personalizare
    • Personalizare
      Personalizare
  • Magazine și Servicii
    • Informații despre magazine
      Informații despre magazine
  • Contul meu
    • Început
      Început
    • Probleme tehnice
      Probleme tehnice
  • Politici ale site-ului
    • Termeni și condiții
      Termeni și condiții
    • Alte politici
      Alte politici
    • Politica de confidențialitate și cookies
      Politica de confidențialitate și cookies
  • Contactați-ne

Nu găsiți ceea ce căutați?

Logo

© SportsDirect.com Retail Ltd.

+ Atașați un fișier
Anuleaza
Numărul vizualizărilor articolului