-
Livrare și Colectare
-
Metode de livrare
Metode de livrare
-
Întrebări frecvente despre livrare
Întrebări frecvente despre livrare
-
Metode de livrare
-
Comenzi și Plăți
-
Plasarea comenzilor
Plasarea comenzilor
-
Comenzi finalizate
Comenzi finalizate
-
Informații despre produs
Informații despre produs
-
Plasarea comenzilor
-
Returnări și Rambursări
-
Returnări
ReturnăriAm probleme cu utilizarea portalului de returnare
Mă chinui să mă conectez
Ne pare rău să auzim că întâmpinați probleme cu portalul nostru de retururi, vă rugăm să vedeți mai jos câteva sugestii care ar trebui să vă ajute:
- Introduceți numărul de comandă corect - Puteți găsi numărul de comandă pe e-mailurile pe care vi le trimitem. Acesta poate arăta astfel: EXAMP0000000123456. Puteți găsi numărul dvs. de comandă atunci când vă conectați la Contul meu sau pe e-mailurile referitoare la această comandă.
- Introduceți adresa de e-mail corectă sau ultimele 4 cifre ale numărului de telefon utilizat pentru a plasa această comandă
- Verificați să nu existe spații înainte sau după numărul de comandă, adresa de e-mail sau ultimele 4 cifre ale numărului de telefon
- Comanda dvs. se află încă în perioada de returnare de 28 de zile? Aceasta începe din momentul în care ați primit comanda
Nu-mi pot descărca eticheta de retur
- Dacă utilizați un telefon mobil, vă rugăm să verificați dacă telefonul dvs. a primit cele mai recente actualizări
- Dacă întâmpinați dificultăți la deschiderea fișierului, este posibil să trebuiască să activați pop-up-urile în browser. Dacă nu reușiți să descărcați eticheta, o copie a acesteia va fi trimisă și în căsuța dvs. de e-mail
- Dacă nu ați primit e-mailul care conține "eticheta de comandă", vă rugăm să verificați folderul de junk, eticheta de retur sau e-mailul cu codul QR va fi trimis de @returns.international
Dacă ați încercat toate măsurile de mai sus și încă întâmpinați probleme, vă rugăm să luați legătura cu echipa noastră de servicii pentru clienți și vom rezolva problema pentru dvs. Atunci când ne contactați, poate fi util să furnizați capturi de ecran care să arate problema pentru care aveți nevoie de mai mult ajutor, astfel încât să vă putem ajuta mai bine.
MA fost acest raspuns de ajutor? Da Nu
Send feedbackNe pare rău că nu am putut fi de ajutor. Ajută-ne să îmbunătățim acest articol cu feedback-ul tău.Ați găsit acest articol util? Da Nu
Trimite feedbackContactați-neMulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră.
Dacă doriți să sugerați îmbunătățiri pentru acest conținut, puteți împărtăși gândurile dumneavoastră, anonim, cu autorul articolului mai jos. Totuși, acest formular nu va ajunge la Serviciul Clienți și nu vom putea răspunde la întrebările trimise aici.
Dacă aveți nevoie de ajutor din partea echipei de Serviciu Clienți, vă rugăm să apăsați butonul 'Contactați-ne' în schimb.
Încă trebuie să ne contactați
-
Rambursări
Rambursări
-
Returnări
-
Personalizare
-
Personalizare
Personalizare
-
Personalizare
-
Magazine și Servicii
-
Informații despre magazine
Informații despre magazine
-
Informații despre magazine
-
Contul meu
-
Început
Început
-
Probleme tehnice
Probleme tehnice
-
Început
-
Politici ale site-ului
-
Termeni și condiții
Termeni și condiții
-
Alte politici
Alte politici
-
Politica de confidențialitate și cookies
Politica de confidențialitate și cookies
-
Termeni și condiții